Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Nei Ck det er daarlig ledelse som er daarlig ledelse, og som spoer du meg i dag som ansatt i FHCRC saa vil du faa svar at vaar ledelse er meget bra, spurte du meg mens jeg jobbet i SAS ville du ha faatt svar at ledelsen var daarlig.....og er det forkskjell paa det jeg yter...javisst ! En god ledelse nyter godt av den oekte produktivitet fornoeyde og motiverte ansatte yter....og sist men ikke minst lojalitet.....Originally posted by CK
til ANX: ledelsen er alltid dårlig - om du spør de ansatte - men når man går til streik for å få 10% mere lønn og flere fridager, og de økonomiske realiteter er at selskapet har en kronisk kostnadsulempe i forhold til konkurrentene, da skorter det på gangsyn hos de ansatte er min mening (men så er jeg blaaruss også, da)
Originally posted by CK
til ANX: ledelsen er alltid dårlig - om du spør de ansatte - men når man går til streik for å få 10% mere lønn og flere fridager, og de økonomiske realiteter er at selskapet har en kronisk kostnadsulempe i forhold til konkurrentene, da skorter det på gangsyn hos de ansatte er min mening (men så er jeg blaaruss også, da)
Originally posted by P.A. VIKING
Og når det gjalt ex:BU Terje så fikk jeg visse assosiasjoner....
Litt usikker på hva du mener med dette...??Originally posted by P.A. VIKING
Og når det gjalt ex:BU Terje så fikk jeg visse assosiasjoner....
Originally posted by P.A. VIKING
Lyng sitter vel ikke i styret nå lenger, men er skiftet ut med "han derre" Fagforeningspampen .... han ingen liker, og som har vært gjennvalgt i 40år... f. husker ikke navnet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.