Ikke bare på OSL man har problemer idag

sarpingen87

ScanFlyer Blue
Ikke bare på OSL man har problemer idag

Også Moss lufthavn Rygge ser ut til å slite med forsinkelser idag. Det nevnte morgenflyet til Stansted lettet ikke fra Rygge før 14.10.

I tillegg ser det ut til at DY sliter idag. DY 2790 til BOO/TOS lettet 3 timer og 20 minutter etter skjema. Dette ser ut til å få innvirkning på DY 2930 til AYT som for tiden ser ut til å ha ny tid 19.15 fra RYG. Hvordan vil de løse dette, med tanke på at DY 2931 lander 23.25 og de nå er godt og vel 5 timer etter skjema allerede.

Og hvor har det 2. baseflyet til DY gjort av seg på Rygge idag? Nå kl 15:00 ble både DY til TRD og SVG hhv. 16.30 og 19.20 innstilt, dette regner jeg med er fordi det tydeligvis mangler en DY maskin på Rygge.

Trafikkinfo hentet fra: http://www.ryg.no/

Les mer: http://www.f-b.no/nyheter/minst-fem-timer-forsinket-1.5645255

Ryanairs 07-fly fra Rygge til London blir minst fem timer forsinket. Årsaken er tekniske problemer på flygemaskinen.

Last edited:
Re: Ikke bare på OSL man har problemer idag

Det var tydeligvis den store "tekniske problemer" dagen.
DY2930 til AYT fikk også tekniske problemer (Gode gamle LN-KKC hvis jeg ikke blinkset feil… ikke første gang for å si det sånn *kremt*).

De løser det ved å sende det opprinnelige TRD-flyet til AYT, og lander tilbake på RYG ca. 04 i natt lokaltid. Heldige sydenturister!…

Da er det vel bare å forberede seg på morgendagens avisoppslag...

Ellers høres det ut som at gode kan fjernes fra beskrivelsen av KKC, og at kun gamle står igjen. :)

Kan i hvert fall regne med en tirade i Moss Avis ;)

Ja, men etter hva jeg har forstått, skal den muligens fases ut til fordel for en -800 før nyttår? Ikke en dumt trekk i så fall :P

Med den tåken som lå over området her nede i morges kunne man lett sett for seg dårligere tilstander enn dette...

Ahh - det var derfor det sto en flight på tavla fra OSL - RYG i formiddag!

LN-KKZ kommer fra OSL til RYG nå, tror KKC står på RYG enda..

Back