Ikke akkurat mangfold, men...

Slapp av, du er ikke alene ;)

Meget bra bilder Harald, som forventet ;)

Støttes 100%!
Og jeg er jo programforpliktet til å like 737, den har jo i ulike utgaver gitt meg brød på maten i 30 år.... :cool:

Fine og og skarpe bilder Harald, men aner jeg et lite støvkorn på siste bilde? :)

Du har støv på hjernen du...! :-) Det er den relativt sjeldne 360 graders sirkulære Sjøhekkegjøken som kun lever i et begrenset område på Hidlefjorden

Spøk til side... Ja det er faktisk ikke bare ett, desverre - prøvde å få det vekk i etterkant, men skuffelsen satt sånn i da jeg oppdaget det, at jeg ble handlingslamma... Tror nok de fleste har lagt merke til støvet, men kindly ikke nevnt det da bildet ble så greit at det var det viktigste...

Forøvrig takk til samtlig for varme ord og hyggelig tilbakemelding, selv om jeg er like glad for EN kommentar som MANGE, så tar jeg til meg alt og blir ydmyk over at det er akkurat meg som får lese disse fine ord.

hei å hå

H

Last edited:
Tror nok de fleste har lagt merke til støvet, men kindly ikke nevnt det da bildet ble så greit at det var det viktigste...

Slapp av - de fleste av oss nyter bildene og legger ikke merke til slike uvesentligheter. De fleste har nok mer småsmuss på skjermen, enn det er flekker på bildene.

Og gratulerer med dagen, forresten! :cool:

Last edited:
Harald, jeg var ikke på jakt etter "å ta deg" for noe. Antar at du ikke tar det ille opp. Har forøvrig ingen interesse av å bli uvenner med noen her inne..... :)

Last edited:
Harald, jeg var ikke på jakt etter "å ta deg" for noe. Antar at du ikke tar det ille opp. Har forøvrig ingen interesse av å bli uvenner med noen her inne..... :)
Nei overhodet ikke, tar ikke sånt innpå meg. Folk er forskjellige, forsto aldri at du ville "ta meg på noe"... Men selv er jeg vel sånn at jeg aldri hadde nevnt det på andres bilder, så lenge de andre 97,8 % av bildet hadde vært ok... Men vi er jo forskjellige:-)

H

Back