Det kan en SAS-ansat se på Portalen. Detaljer om ID-rejser hører vist ikke til på et offentligt forum.
Fordi lønninger kan ikke diskuteres i denne bransjen og det er hemmelig at man kan reise for relativt liten kost.
-A
Det kan en SAS-ansat se på Portalen. Detaljer om ID-rejser hører vist ikke til på et offentligt forum.
Like fullt så er ikke dette noe man skal diskutere åpent.
Fordi reglerne for ID-billetter siger at man ikke må omtale vilkår mv offentligt.
Men det er da en sak mellom arbeidstaker og arbeidsgiver, akkurat som vi har hatt bøtter av debatter her om at forumet ikke er SAS sin lange arm i å håndheve tausehetsplikten.
-A
Om alle her på forumet skal begynne å fortelle om vilkår og regler i forhold til goder i alle ulike yrker og jobber man har. Så blir tråden lang og kjedelig.
Men det er ingen hemmlighet at ansatte i flybransjen har tilgang på id billetter. Hvor stort dette gode er er derimot en betimelig diskusjon))
Svaret var nei, og det fikk jeg rimelig kjapt, så jeg er fornøyd.Svaret på det ble vel også gitt, og svaret var vel nei, var det ikke?
ligningsvesenet er sikkert klar over dette...:drunk::colgate:
I Sverige blir de vel skattlagt?Sikkert, og det er en grunn til at de ikke skattelegger disse billettene. Kan være at det ikke er så stor fordel?
Jeg jobber i staten. Jeg har ingen frynsegoder...Det var fort gjort...
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.