Icelandair med Baltimore

Someone

Moderator
Medlem
Etter noe sånt som 10 års fravær, returnerer Icelandair til Baltimore neste sommer med 3x ukentlig flighter. Da blir det nok en amerikansk destinasjoner for dem

FI643 KEF1705-1925BWI 752 1256
FI642 BWI2035-0620KEF +1 752 1256

Re: Icelandair med Baltimore-rute

Hey hey .. deja vu all over again! Oppstart 28/5 etter hva jeg kan se ..

https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=8075

002.jpg

Jeg har alltid stusset over hvorfor engelskspråklige legger til "all over again" etter "deja vu". Sistnevnte betyr jo "har allerede sett" (seen already) og en "all over again" er da vel bare smør på flesk (som jo riktignok er vanlig, amerikansk huskost)?

Kraftig OT, mens LN-MOWs post ga meg deja vu fra tidligere tilfeller hvor jeg har lurt på akkurat det samme :) Lingvister her som kan oppklare?

Last edited:
Fransk er vel såpass innviklet for den jevne engelskspråklige, at de må forsikre seg om at budskapet når frem.

Kraftig OT, mens LN-MOWs post ga meg deja vu fra tidligere tilfeller hvor jeg har lurt på akkurat det samme :) Lingvister her som kan oppklare?

Det er et gammelt sitat fra ‘Yogi’ Berra, en legendarisk baseballspiller som var kjent for å komme opp med gullkorn. Senere er det plukket opp i mange sammenhenger, da mest som en litt humoristisk overdrivelse.

Back