• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

I serien kombinasjoner

Lennart

ScanFlyer Rusty
Sjeldent å se dem stå så fint oppstillt
Fra venstre mot høyre, -800 -700 og -600
Lett å se forskjeller her :)
 

Attachments

  • 600-700-800.jpg
    600-700-800.jpg
    186.1 KB · Views: 517
Ingen som reiser med SAS i påsken? (alle står jo på bakken) Norwegian sine fly er jo stappfulle.


Selvfølgelig, men tenk på at SAS har mange flere fly enn det Norwegian har, så det er ikke behov for å bruke alle i påsken.


Flott bilde Leorim.
 
Klart det er tatt på Sola
Er lite reising på meg for tiden
Skulle ta LH (D-ABEU) igår, men den sniken stakk 2 minutter før eg var på plass
 
Ingen som reiser med SAS i påsken? (alle står jo på bakken) Norwegian sine fly er jo stappfulle.

SAS flyr til flere forretningsdestinasjoner enn DY, saa de merker paaskereduksjonene bedre enn DY. Innenlands er det ogsaa reduserte frekvenser paa de fleste byer.
 
Flott bilde - SAS har et tidløst og fint design. Er winglets på gang på noen flere av flyene?
 
SAS flyr til flere forretningsdestinasjoner enn DY, saa de merker paaskereduksjonene bedre enn DY. Innenlands er det ogsaa reduserte frekvenser paa de fleste byer.

Det er helt feil! SAS flyr ikke til flere forretnings destinasjoner enn Norwegian med sine fly fra Norge.

Derimot har SAS en större andel forretningsreisende enn Norwegian på sine ruter og denne trafikken er svärt lav i påsken.
 
Det holder vel med én SAS vs DY-tråd, som vi har gående på hovedforumet?

Siden maskinene står ved siden av hverandre sortert etter størrelse, er det noen på "parking" som har lekt seg litt her? :)
 
Hehe.. dette er nok rett utenfor STS-hangaren, som parkering ikke har noe med (det er ikke stands, men en stor apron). Vil nok heller tro det er de som har lekt seg hvis det er tilfelle :)
 
Sjeldent å se dem stå så fint oppstillt
Fra venstre mot høyre, -800 -700 og -600
Lett å se forskjeller her :)

Mulig jeg ser syner, men er det ikke 1 -800 og 2 -600 som står der da?

Ser ut som registreringene er LN-RRF, LN-RPX og LN-RCW.

EDIT:
Glem det. Ser nå etter å ha zoomet en god del at det er -RRF, -RPK og -RCW
Altså -800, -700 og -600
 
Last edited:
Back
Top