Hysj Hysj... Hva skal vi finne på neste år?? Trenger din hjelp

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Hysj Hysj... Hva skal vi finne på neste år?? Trenger din hjelp

Heisann

Først vil jeg takke alle som deltok i Starmegado I. Helt fantastisk at vi klarte å fylle opp en 757-300 med flyentusiaster.

Planleggingen for neste års event er allerede startet og jeg tenkte dette er ett bra sted å lufte ideer og stille spørsmål.

Har snakket litt med Swiss om å få låne en 340-300 og bruke denne til jorda rundt. Har ikke sett så nøye på routingen enda, men de var positive til å låne denne til oss en ukes tid.

Spørsmålet man selvsagt stiller seg er hvor mye er folk villige til å betale for en RTW med stopp hos 14 Star Alliance partnere og Boeing, motta 34.000 grunnpoeng, 68.000 i C og 102.000 i F og ikke minst, hvor realistisk er det å fylle opp en maskin med 228 pax (229 hadde vi i Condor maskinen). Tid er jo selvsagt en faktor, man må jo være borte i 5 arbeidsdager..

Tenkte også på å gjøre det samme vi gjorde i Europa i nord Amerika, men da har man jo masse restriksjoner..

Dine forslag og ideer er velkommen!

Re: Hysj Hysj... Hva skal vi finne på neste år?? Trenger din hjelp

Hva med fjerne østen? Flere spennende mål, så er det også lettere å få innpass guiding innkvartering som ikke koster skjorta.

Hva med fjerne østen? Flere spennende mål, så er det også lettere å få innpass guiding innkvartering som ikke koster skjorta.

Blir det RTW, må man selvsagt stoppe minst 5 steder i østen. Overnatting fikk vi 70% avslag på i år, så det ser jeg ikke som noe problem. Å dele rom vil jo også hjelpe. Tipper alle flyselskapene vi besøker vil stappe trynene våre både med mat og alkohyler

Mange som var med på årets DO tok jo fri ca en uke. Så akkurat det blir vel neppe noe problem.

Tenker mer på prisen... :8:

Men dette kommer IHVERTFALL til å toppe årets... :wow

Tja... 2500 daler med full bevertning er første estimatet. 6K USD i C, 10K USD i F

Spennende forslag. Hvilke stopp har du i tankene?

Absolutt glimrande forslag! Prisen blir jo sjølvsagt vesentlig for min deltaking, men stemmer den så er eg nok med! :)

Spennende forslag. Hvilke stopp har du i tankene?

Ikke Sierra Leone.. ;)

Star Mega DO = besøk hos Star partnere sine hovedkontor.. Da kan man jo tenke seg til resten ;)

Star Mega DO = besøk hos Star partnere sine hovedkontor.. Da kan man jo tenke seg til resten ;)
Prisen hørtes ikke avskrekkende ut ihvertfall.

Tenker du ALLE *A medlemmene?

Tja... 2500 daler med full bevertning er første estimatet. 6K USD i C, 10K USD i F

2500 USD = 14029.50 NOK
?

Hadde det vært et DO som i år neste år kunne jeg ha vært med:)

Penger:(...

En god ide og fly jorda rundt :D Hadde vært litt av en opplevelse:)

Shanghai Airlines, Thai, Singapore Airlines, Asiana Airlines???

Ca. 14.000 norske kroner høres definitivt ikke avskrekkkende ut. Hvis man tenker å dra innom ca. 13 destinasjoner, så er det en billig pris per flight.

Det høres definitivt spennende ut, og etter å ha sett hvor bra årets arrangement var, skal jeg forsøke å ikke gjøre samme feilen (å bli hjemme) en gang til.

(Air) New Zealand? Hvorfor ikke :)

Tommy dette høres meget fristende ut, :up: prisen er vel det vesentligste her. NOK14k i chip klasse høres overkommelig ut, det er vel en bedre pris enn en Star RTW i Eco den dag i dag, eller?

Jeg blir gjerne med. Ellers hvis Swiss ikke vil likevel, har vel SAS ett par A340 som står ubrukte en plass i Europa :lol: :rolleyes:

Hva er kompassretningen? Er det interesse eller mulighet for mitt forslag?

Hurry up, nå er jeg "gira"

Prisen er ikke avskrekkende. Jeg synes dette virker meget interessant, men håper at så mange besøk i løpet av en uke ikke blir for hektisk.

Back