I stand corrected ... :devot:
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=33929
Flere som vil ydmyke meg mens vi er igang?![]()
haha

I stand corrected ... :devot:
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=33929
Flere som vil ydmyke meg mens vi er igang?![]()
SAS har aldri flydd, og såvidt jeg vet heller aldri leaset inn noen 757. Norwegian har imidlertid leaset inn en 757 ved et par anledninger ...
se litt lenger opp og tilbake MartinL så ser du LN-MOW allerede har spist sin hatt![]()
men takk for et greit svar ang 757 LN-MOW , jeg var ikke klar over at disse var ute av produksjon. Er 787 en slags erstatter for 757? sånn i rekkevidde og ant plasser?
Noe OT, men hvilke innenriksruter har 767 blitt brukt på, fast eller "ad-hoc"? Jeg er alt for ung til å vite slikt![]()
Innenriks Norge ? i saa fall brukte BU sine paa OSL-SVG og OSL-TRD....og de gikk faste slinger i uken....og ble brukt paa Charter i weekendene...
BU brukte den ene på OSL-TRD/SVG med tre-fire daglige rundturer ma-fre. Mellom 10 og 16 sto den og viste seg frem på 18 eller 28. Den andre gikk charter fra ARN eller GOT. Det var for dyrt å bruke den midt på dagen og for kort tid å sende den til London eller Spania.
Høres kjent ut..?I helgene gikk den charter fra GEN.
Der var det iallefall ingen kapitalkostnader. Den var nedbetalt, så den kunne hvile mellom øktene med god samvittighet. Problemet var at den var litt morgengretten ....
Innenriks Norge ? i saa fall brukte BU sine paa OSL-SVG og OSL-TRD....og de gikk faste slinger i uken....og ble brukt paa Charter i weekendene...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.