baselutvann
ScanFlyer Gold
Som tittelen sier, hvordan oppgraderes man? er det noe man spør om, eller er det noe som flyselskapet gjør ?
så en uten "status" og bonuskort har en svært liten sjanse?
Hvordan er det med andre *A selskaper? Kan man f.eks. bestille en economybillett på en flight hvor man ser det er mange ledige plasser på biz og deretter oppgradere med poeng like etter at man har fått bekreftet sin ec.billett?
Kan (litt på siden) nevne at oppgradering hos BA kun kan skje dersom det er ledig bonussete i kabinen du skal oppgradere til. Dvs. det hjelper ikke om alle seter er ledige dersom det ikke er åpent for bonusbilletter. Mulig andre gjør det på samme måten.
Har planer om å oppgradere med poeng fra M til C på CPH-ORD neste helg. Er det mulig å gjennomføre en evt oppgradering når jeg sjekker inn på OSL, eller kan jeg bare legge inn forespørsel som må bekreftes på gate i CPH? Har bare 45 minutter layover, dersom jeg kommer sent inn pga været el. blir jeg raskt sist i køen på gaten, kan jeg da miste forespørselen? Har EBS.
Takk, var det jeg troddeOppgradering med SAS på ruter ut fra cph gjøres ved gate i cph.
Innsjekks personalet på første stasjon kan legge inn forespørsel om oppgradering med poeng![]()
Har forsøkt å be om oppgradering pga svært trange seter (jeg er høy), uten å lykkes. Noen som har fått til dette?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.