A380 kan imidlertid kun komme på dispensasjon da OSL ikke oppfyller kravene til en kategori F flyplass.
Hva er det som gjør at Gardermoen ikke oppfyller kravene, og er det sannsynlig at OSL blir F flyplass i fremtiden?![]()
Thai var senest i dag på OSL med B777-300ER. De bruker som regel 200-versjonen DX6, mens lørdager er det miks av 200 og 300ER.
En ting jeg lurer på. Når Thai kommer inn til gate 50 på morgenen, går vi ut gjennom dør 1L.
Ved boarding til Bangkok, brukes dør 2L. Flyttes gangbrua bakover, eller dras flyet frem de dagene det står ved gate hele dagen???? Vet at det noen ganger flyttes til fjernpark da gaten brukes av andre fly under dagen.
Dessuten, Thai bruker i utgangspunktet 777-200ER på ruta. De gangene det er andre fly som brukes i denne vintersesongen, så er det 777-300
Jasså? Står alltids på dør to når jeg ser det. Men når vi i SGH hadde Thai, så skulle alltids dør nr2 brukes.
Begynner å bli ganske fullt på nonschengen for tiden, da både Thai og SK(new york) har fast gate 50, så Thai blir tauet vekk til 186.
En ting jeg lurer på. Når Thai kommer inn til gate 50 på morgenen, går vi ut gjennom dør 1L.
Ved boarding til Bangkok, brukes dør 2L. Flyttes gangbrua bakover, eller dras flyet frem de dagene det står ved gate hele dagen???? Vet at det noen ganger flyttes til fjernpark da gaten brukes av andre fly under dagen.
Dessuten, Thai bruker i utgangspunktet 777-200ER på ruta. De gangene det er andre fly som brukes i denne vintersesongen, så er det 777-300
Ved boarding til Bangkok, brukes dør 2L.
Ettersom eg har sett var det HS-TKA Thai var her på OSL med i dag. Det er 777-300, IKKJE 777-300ER![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.