Hva med en tur til Montreal eller Toronto? Har selv aldri vært der, men hørt mye positivt om begge byende.
OSL-YYZ/YTZ-BOS/BOS-OSL eller motsatt vei. Da kan du fly BA på begge longhaul-strekkene, og teste Porter YTZ-BOS. Evt. bytte ut BOS med NYC eller CHI, avhengig av hvor du finner MFU med BA (for du skal vel sikte på det?)
Noen TRs
I motsetning til deg, vil jeg også helst fly CW på dagflighten bortover, for å ikke sove bort opplevelsen![]()
Hvis du skal flly WT+, må du booke WT. Det var i hvertfall sånn det virket for meg
Det som er en potensiell plan et sted oppe i hodet mitt, er longhaul-biz på selve dagen. At jeg f.eks. flyr ned til LHR den 23/9, overnatter på Sofitel, og startet bursdagen med en tur i loungen før man setter seg i et CW-sete over dammen. Problemet er at jeg finner lite tilgjengelighet på MFU-seter den dagen. BOS er i urtganspunktet ganske billig i WT+, og kunne vært en ideell rute og flydd, men det lar seg ikke gjøre å MFU'e. I hvertfall ikke den dagen jeg vil..
Kan også anbefale IAD om du ikke har vært der. Var der selv på singel-tur i oktober i fjor.
Logikk? Hva er det? Altså, jeg fant ut etter bl.a. en tur til HEL i fjor, at jeg kjeder meg fort i hjel når jeg er på et sted for lenge, gjerne mer enn en halv dag. Var også i AMS senere, og tilbragte ikke mer enn noen timer i selve byen, men satt enda flere timer på flyplassen (greit, da var det en pilotstreik som gjorde at jeg møtte opp tidligere enn jeg burde). sjekket inn ca. 3 timer før avgang, og hele 4 timer før flyet faktisk gikk. Gjorde ikke annet enn å finne meg en benk like ved gaten, og satt der og slappet av.. Det var da jeg følte at jeg egentlig var på ferie.. Så derfor ser jeg like gjerne for meg en to-tre byer, med maks to netter i hver. Kall meg gjerne litt rar![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.