Hvor skal Asiana bruke A380?

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
De begynner snart til LAX med de to første.... Noen som vet om FRAEuropa står på programmet snart . Kunne tenkt meg å prøve deres F...

LAX og JFK skal være de første internasjonale, mens skal også brukes på tunge Asia-ruter som feks HKG, NRT og PVG. Lese en artikkel om at Asiana ikke kom til å bruke A380 på Europa før mot slutten av leveransene (Rundt 2017).

Takk for den... Hadde tenkt noe lignende, får heller ta 744 , ev nye 772 ...;)

På mitt leg fra ICN-NRT i slutten av juni har de lagt inn a388. Greit at jeg hadde bestilt F til meg og kidsa da :) Er ikke noe offisielle bilder ennå, men flere antar at de går for suiter som på de nye 773ER.

Asiana har da ikke forlatt *A? Iallfall ikke i følge sine egne eller alliansen sine hjemmesider...

Edit: Men du mener sikkert US Airways, siden det antakelig er en poengtur du skal på?

Jeg ble nedgradert til C på min reise ICN-NRT i juli. Har sendt Mail til asiana, men enda ikke fått svar...

Asiana har da ikke forlatt *A? Iallfall ikke i følge sine egne eller alliansen sine hjemmesider...

Edit: Men du mener sikkert US Airways, siden det antakelig er en poengtur du skal på?

Stemmer, de forlot *A 1.april

Last edited:
Back