• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvor skal Asiana bruke A380?

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
De begynner snart til LAX med de to første.... Noen som vet om FRAEuropa står på programmet snart . Kunne tenkt meg å prøve deres F...

LAX og JFK skal være de første internasjonale, mens skal også brukes på tunge Asia-ruter som feks HKG, NRT og PVG. Lese en artikkel om at Asiana ikke kom til å bruke A380 på Europa før mot slutten av leveransene (Rundt 2017).

Takk for den... Hadde tenkt noe lignende, får heller ta 744 , ev nye 772 ...;)

På mitt leg fra ICN-NRT i slutten av juni har de lagt inn a388. Greit at jeg hadde bestilt F til meg og kidsa da :) Er ikke noe offisielle bilder ennå, men flere antar at de går for suiter som på de nye 773ER.

Asiana har da ikke forlatt *A? Iallfall ikke i følge sine egne eller alliansen sine hjemmesider...

Edit: Men du mener sikkert US Airways, siden det antakelig er en poengtur du skal på?

Jeg ble nedgradert til C på min reise ICN-NRT i juli. Har sendt Mail til asiana, men enda ikke fått svar...

Asiana har da ikke forlatt *A? Iallfall ikke i følge sine egne eller alliansen sine hjemmesider...

Edit: Men du mener sikkert US Airways, siden det antakelig er en poengtur du skal på?

Stemmer, de forlot *A 1.april

Last edited:
Back