Hvor mye ville du betalt for EBS?

Hvor mye ville du betalt for å få EBS i ett år om noen med EBD/EBG lar deg få det mot

• Over 25.000 kr

Votes: 1 1.4%
  • 10.000-24.999 kr

Votes: 0 0.0%
  • 5.000-9.999 kr

• 2500-4999 kr

• 1000-2499 kr

Votes: 2 2.9%
  • 500-999 kr

Votes: 7 10.1%
  • 250-499 kr

Votes: 4 5.8%
  • 100-249 kr

Votes: 8 11.6%
  • under 100 kr

Votes: 17 24.6%
  • Trenger ikke EBS

Votes: 9 13.0%
  • Ønsker EBS, men mener dette er juks

Votes: 3 4.3%
  • Har allerede EBS eller bedre på gamlemåten

Votes: 18 26.1%

• Total voters
    69

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Prøver på nytt da det ikke er mulig å editere feil i spørreskjema...

I april starter man man en oppgradering av Eurobonus hvor man også har det nye nivået Diamant som kan gi bort to sølvkort og de med gull kan nå gi sølvstatus aka EBS til den man ønsker. Det kan bli annonsert at enkelte kan gi gort dette nivået mot betaling. Ville du betalt og hvor mye?

Må ikke forveksles med undersøkelsen om hvor mye man er villig til å betale for gullstatus:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=124380

Har EBS i dag, men hvis jeg ikke hadde det, hadde jeg ikke betalt noe som helst for å få dette. Fordelene er så små at det ville ikke lønnet seg med mitt reisemønster.

Har EBS i dag, ville satt verdien til et par hundre kroner for ekstra bag allowance i blandt og litt fast track i USA hos partnere. For "hverdagsflyvningene" innenriks gjør det ingen forskjell.

Ikke glem biz skranke for checkin. I St petersburg var dette en veldig stor fordel.

Ellers så får man jo lounge-aksess i sommer- og juleferie.

Ble nylig EBS, men ser ikke helt hvilken forskjell dette skal utgjøre. En ekstra bag kan kanskje bli nyttig før eller siden.

Kan man ta med folk lounge om sommeren / de periodene EBS får gå lounge?

Kan man ta med venner på BIZ innsjekk hvis man er EBS?

Back