SeatBelt ScanFlyer Gold 28 Oct 2014 #1 Hvor mange ledige plasser/seter er det igjen på en flight? Noen som vet hvordan jeg får sett hvor mange som er booket inn/ledige seter på QR-flighter fra Oslo?
Hvor mange ledige plasser/seter er det igjen på en flight? Noen som vet hvordan jeg får sett hvor mange som er booket inn/ledige seter på QR-flighter fra Oslo?
A akira Scanflyer Silver 1 Nov 2014 #2 Re: QRs B787 (status, interiør m.v.) Expertflyer.com har jeg prøvd, men det gir ikke korrekt antall ledige seter.
Re: QRs B787 (status, interiør m.v.) Expertflyer.com har jeg prøvd, men det gir ikke korrekt antall ledige seter.
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 1 Nov 2014 #3 Re: Hvor mange ledige plasser/seter er det igjen på en flight? Eksakte tall er det kun selskapene selv som besitter. ExpertFlyer gir en grei indikasjon på hvor mange billetter i hver bookingklasse som er salgs.
Re: Hvor mange ledige plasser/seter er det igjen på en flight? Eksakte tall er det kun selskapene selv som besitter. ExpertFlyer gir en grei indikasjon på hvor mange billetter i hver bookingklasse som er salgs.