Hmm jeg bare lurer litt om DY har ikke en plikt til börsmelding dersom de öker antall fly som kommer inn i flaten. I sitt Q3 presentasjon ble det snakk av 11 stykk 737-800...
Men na blir soleklart hva Boeing sitt kompensasjon til DY er. Flere -800 pa meget kort varsel.
Hmm jeg bare lurer litt om DY har ikke en plikt til börsmelding dersom de öker antall fly som kommer inn i flaten. I sitt Q3 presentasjon ble det snakk av 11 stykk 737-800...
Men na blir soleklart hva Boeing sitt kompensasjon til DY er. Flere -800 pa meget kort varsel.
Såvidt jeg vet er det uproblematisk. Man vet totalbestillingen og fly i balansen vil jo synes, men akkurat nøyaktig når de kommer skal det ikke være noen plikt å opplyse på forhånd. Fremtidige kapitalbehov er jo aldri noe mer enn et anslag
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.