• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvor mange fly får DY/DU i 2014?

Re: Hvor mange fly får DY/DU i 2014?

LND-LNG, 4 stk skal vel alle leveres til Norwegian i løpet av 2014

Re: Hvor mange fly for DY/DU i 2014

Update: :)

15 -738
4 - 788

Tot 19 nye fly i 2014, minus noen -300 (hvor mange?)

Hmm jeg bare lurer litt om DY har ikke en plikt til börsmelding dersom de öker antall fly som kommer inn i flaten. I sitt Q3 presentasjon ble det snakk av 11 stykk 737-800...

Men na blir soleklart hva Boeing sitt kompensasjon til DY er. Flere -800 pa meget kort varsel.

NGS hadde vel opprinnelig leveringsslot i 2013, hadde den ikke? Det ville i såfall forklare forskjellen ..

Re: Hvor mange fly for DY/DU i 2014

Hmm jeg bare lurer litt om DY har ikke en plikt til börsmelding dersom de öker antall fly som kommer inn i flaten. I sitt Q3 presentasjon ble det snakk av 11 stykk 737-800...

Men na blir soleklart hva Boeing sitt kompensasjon til DY er. Flere -800 pa meget kort varsel.

Såvidt jeg vet er det uproblematisk. Man vet totalbestillingen og fly i balansen vil jo synes, men akkurat nøyaktig når de kommer skal det ikke være noen plikt å opplyse på forhånd. Fremtidige kapitalbehov er jo aldri noe mer enn et anslag

Og neste offisielle oppdatering kommer den 13. februar.

Back