Hvor mange flighter har dere totalt?

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
Bare en kort liten greie. Jeg er nerd og noterer alle flyturer, her er jeg på 876 flyturer totalt så langt ser jeg.
Sikkert mange som slår den lett?
Mine mest spesielle er Concorde, selvfølgelig, men også Tiger Moth er meget minneverdig! Forhåpentligvis Cornell om en drøy uke også. :)
PS Ser jeg har 47 take off eller landinger på Kjeller totalt!

Jeg har i hvertfall 511 siden 2006. Har ikke helt nøyaktig oversikten før det, men kan nok legge på rundt 200. Dog 0 fra Kjeller

1577 står det hos meg. Men så noterte jeg ikke domestic flights de 5 årene jeg hadde årskort hos SAS.

Men heller ikke jeg har noen med avreise fra Kjeller. Så Concorde98 leder klart!

1577 står det hos meg. Men så noterte jeg ikke domestic flights de 5 årene jeg hadde årskort hos SAS.

Men heller ikke jeg har noen med avreise fra Kjeller. Så Concorde98 leder klart!

Det var mange Fnate! Ellers synes jeg du kan booke en tur fra Kjeller en dag, nærflyplassen vår vet du! Tenk hvor stas det er å suse avgårde med en Tiger Moth eller Cornell. Nyte veteranflyet og frisk luft i ansiktet! :)
Seriøst, det er artig!

957 siden jeg begynte å registrere i 2007. Heller ingen fra Kjeller, men har Notodden og Dagali[emoji3]

Tja .... siden 2011 har jeg 276, men går man tilbake helt til 1979, blir det nok høyere. Da jeg flyttet hit i 1999 heiv jeg noen kilo billettkvitteringer på dynga for å lette flyttelasset, og det blir bare gjetting hvor mange turer jeg har hatt. Har nok i snitt hatt minst en tur i uka, og med utgangspunkt i det havner jeg på rundt 1300 .. Men vil tro det er høyere med tanke på kreative routinger osv ...

Jeg håper ikke Greta Thunberg har lest denne tråden.

med bestilte ca. 1140 siden 1983.

Sent from my iPhone using Tapatalk

311 flighter siden jeg begynte å samle på sånn info i 2007. Men det har nok blitt en plass mellom 50-100 flighter før den tid også.

Jeg har 272 siden jeg begynte å notere i 2005. Vel 200 av de er egenbetalte fritidsreiser. Så må jeg legge til at jeg er glad i å reise med tog, også. Hadde jeg bare flydd, ville tallet vært langt høyere.

Jeg håper ikke Greta Thunberg har lest denne tråden.

med bestilte ca. 1140 siden 1983.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hun hadde nok vært mindre dømmende mot deg, enn det du er mot henne. De eneste som fyrer seg opp er nok de som tror de provoserer og er så lavpannet at de fyrer opp med «meme-bilder», grupper på fb eller klistremerker på bil. Endring begynner ett sted, man må ikke gå fra 1000 til 0 for å gjøre en positiv endring for framtiden til bl.a. min datter.

Personlig lå jeg vel på en 500 flights (sjekka, 517) - siste flight over 2 år siden :)

Hun hadde nok vært mindre dømmende mot deg, enn det du er mot henne. De eneste som fyrer seg opp er nok de som tror de provoserer og er så lavpannet at de fyrer opp med «meme-bilder», grupper på fb eller klistremerker på bil. Endring begynner ett sted, man må ikke gå fra 1000 til 0 for å gjøre en positiv endring for framtiden til bl.a. min datter.

Personlig lå jeg vel på en 500 flights (sjekka, 517) - siste flight over 2 år siden :)

Det var ironisk ment, og ikke noe angrep paa henne. Jeg har ingenting imot hennes aktivisme og hun er en intelligent ung kvinne som kjemper for noe viktig.

506 siden jeg startet å føre logg for ca 10 år siden.

315 innenriks og 191 internasjonale flyvninger. 198 av flightene er leisure, mens 289 er i jobb.

Har ikke Kjeller på lista, men Høkksund internasjonale aerodrom på lista. Notodden er også en moro destinasjon jeg flydde fra Bergen med Bergen Air Transport for mange herrens år siden.

God helg.

Det var ironisk ment, og ikke noe angrep paa henne. Jeg har ingenting imot hennes aktivisme og hun er en intelligent ung kvinne som kjemper for noe viktig.

Da beklager jeg, når man tar den «dette bør ikke Greta» se er det stort sett negativt ment. Men skal ta selvkritikk på at jeg har vasset i så mye dritt om klima og grønn politikk de siste mnd at jeg har mistet troa på det gode i en god del av menneskeheten. Antakeligvis veldig usunt.

Har forøvrig flere besøk på Kjeller, i tillegg til Framnes, Juist, Grimsey og Svea airport på lista over kuriositeter :) Mulig noe annet jeg ikke husker…

Skal man regne med alle flygninger jeg har hatt i både jobb og på fritid, ja da ender jeg nok på godt over 3700 :)

Og av ¨flyplasser¨ Kan kjeller, Maarud og Setermoen nevnes her i Norge. Ser man til utlandet så har man Fraser Island i Australia, Merrit Island Airport i Florida, Male Seaplane port, Maldivene, Koh Samui, Thailand (Må oppleves) har flere snodige steder og men husker ikke navnet på alle...

LN-DYA

Last edited:
Jeg skulle ønske jeg hadde logget alle flightene mine, men dessverre har jeg ikke gjort det.
Hvor mange det har blitt, vet jeg ikke, men jeg tror det nærmer seg et firesifret antall.

Av de over 100 flyplassene jeg har landet og tatt av fra, er nok GIB den merkeligste, mens MTT nok er den flyplassen hvor det ikke er så mange her inne på forumet som har vært på?

Jeg har en eneste på Kjeller (med Tiger Moth).

Kjeller har jeg aldri floyet fra eller til, men av spesielle i Norge har jeg floyet seilfly paa Starmoen ved Elverum og sett paa fly paa en flystripe paa Tynstet. I utlandet er det vel faa andre her som har floeyet til Bukavu, Kindu, Walikale, Shabunda og andre smaasteder Congo. Bukavu og Kindy har rutetrafikk, men ikke de to andre.

Må innrømme at jeg ikke helt har tellingen lengre, men har 985 flights med SAS siden 2003, og så kommer alle andre flights med de andre selskapene i tillegg.

Hadde også 200-270 reisedager i året stort sett hele 90-tallet, så vil tippe det toale antallet ligger rundt 3000 et sted pluss minus.

Hva gjelder spesielle turer kan begge de siste avgangene med SK CPH-LAX og CPH-SEA nevnes. Nå startet jo LA-ruten opp igjen, men SEA står fjellstødig ennå. :)

Kim

Last edited:
Ingen Kjeller på meg... Men totalt siden jeg startet å telle i 2005, så har jeg 691 flyturer.

Noen av de mer spesielle er AeroSur 727 fra La Paz til Cuzco, Singapore Airlines A340-500 all biz fra SIN til LAX, og jumpseat på en av de siste MD80-flightene til SAS på OSL-CPH.

Back