Hvilket selskap til Asia i Business?

kristian

ScanFlyer Blue
Hvilket selskap er best i Business på ruten OSL-BKK-HKG-OSL? Og hvis man skulle ha et leg i First?
Tenker enten å bruke EB eller EC poeng så enten Star eller Oneworld.

Jeg gjorde samme ruten i fjor høst.

QR biz promo til BKK.
EK First mellom BKK HKG.

Då oppgraderte jeg til QR First til/fra BKK på poeng.

En kjempe tur.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har to turer til HKG i sommer. Den ene har jeg booket med Turkish (777) og den andre med Finnair (A350).

Gleder meg til begge.

Men om du går til BKK først er jo EK i F fra BKK-HKG en nobrainer

Personlig veldig glad i Austrian i business, selv om connection til BKK flighten fra Oslo er dårlig. OSL-VIE-BKK // HKG-VIE-OSL, mellom BKK og HKG har jeg kun fløyet TG i M. Mange selskap som flyr mellom de to byene. Betviler ikke utsagnet om at Emirates er en nobrainer mellom BKK og HKG om man vil fly First!

Og nøyer en seg med business mellom HKG og BKK, og ikke er så nøye på at flyet MÅ ha to etasjer så har Hong Kong Airlines hyggelige priser.

Sent from my iPad using Tapatalk

Synes det er rart at ingen har foreslått SQ... :drunk:

Blir flere leg, men de har nærmest vunnet det som vinnes kan av priser og slikt tidligere, og har ikke ofte hørt noe vondt om de.

EK First til rundt 6000kr BKK-HKG. Thai F til rundt 5400kr. Pleier å anbefale den ruta når noen vil prøve First men ikke pantsette huset.

EK First til rundt 6000kr BKK-HKG. Thai F til rundt 5400kr. Pleier å anbefale den ruta når noen vil prøve First men ikke pantsette huset.

Det er jo også fleksibel first Emirates selger såvidt jeg husker. Husker jeg kjøpte det for noen år tilbake men ikke kunne benytte billetten og fikk tilbake hver krone.

Personlig veldig glad i Austrian i business, selv om connection til BKK flighten fra Oslo er dårlig. OSL-VIE-BKK // HKG-VIE-OSL, mellom BKK og HKG har jeg kun fløyet TG i M.

Business er greitt, i eco er det trangt, særlig i 777ene. Bedre i 767. Får se hvordan det blir med premium economy som skal komme neste år.

Back