ThePlanespotter1 ScanFlyer Silver 4 Mar 2014 #1 Heisann! Gikk gjennom mine bilder og fant to perfekte bilder som jeg begynte å photoshoppe med Her er resultatet, og hvilken side velger du? Attachments DSC_97112.jpg 53.4 KB · Views: 1,042
Heisann! Gikk gjennom mine bilder og fant to perfekte bilder som jeg begynte å photoshoppe med Her er resultatet, og hvilken side velger du?
G Gunnar ScanFlyer Gold 5 Mar 2014 #3 Nice! Men forholder meg nøytral med mindre jeg får jobb på en av sidene...
putzmeister ScanFlyer Dusty 5 Mar 2014 #5 Velger meg vindusplass hvor jeg kan se røde motorer :colgate:
Flight Cancelled Bonusjeger 5 Mar 2014 #7 Tror nok jeg velger å sette meg på en av de fremste radene med sete A eller C... Alternativt slik som putzmeister litt lengre bak hvor jeg ser røde motorer. :up: Stilig bilde!
Tror nok jeg velger å sette meg på en av de fremste radene med sete A eller C... Alternativt slik som putzmeister litt lengre bak hvor jeg ser røde motorer. :up: Stilig bilde!
S seilfly Infrequent traveller ;-) 6 Mar 2014 #10 Flyet svinger jo mot SAS ;-) Velger SAS selvfølgelig. Norwegian er nødløsning.
LCH ScanFlyer Crusty Medlem 6 Mar 2014 #11 Ett fett for meg, man merker ikke noen forskjell ombord uansett!
K kjeandersen ScanFlyer Blue 22 Mar 2014 #13 Foretrekker siden med de røde motorene av ren uvitenhet siden jeg ikke har prøvd den andre siden