Hvilken kjøpelounge på OSL?

Re: Hvilken kjøpelounge på OSL?

Her er et par bilder fra OSL-loungen tatt en stille og rolig lørdag ettermiddag, 07.02.15.

Det er både laks, sennepssaus, roastbeef OG potetsalat. Roastbeefen var forøvrig knallgod!

Her er et par bilder fra OSL-loungen tatt en stille og rolig lørdag ettermiddag, 07.02.15.

Det er både laks, sennepssaus, roastbeef OG potetsalat. Roastbeefen var forøvrig knallgod!

Ser ut som det er gjort noen forandringer der nå, kan ikke huske at det har vært et sånt rundt serveringsbord der før..

Nei den var ny, får se neste uke om jeg stikker innom mot vederlag [emoji14]

Ser ut som det er gjort noen forandringer der nå, kan ikke huske at det har vært et sånt rundt serveringsbord der før..

Samme i dag. Det var skikkelig god frokost i den nye rondellen. Det inkluderte også vafler med jordbærsyltetøy.

I det gamle skapet står det nå bare masse Cava. Fint det og.

Før foretrakk jeg OSL-lounge av de to på OSL. Nå synes jeg den banker konkurrenten ned i tøflene.

Før foretrakk jeg OSL-lounge av de to på OSL. Nå synes jeg den banker konkurrenten ned i tøflene.

Det skal ikke så mye til for å overgå SAS-loungen. Den minner meg mest av alt om en kjøpesentercafé, både i innredning og utvalg, og jeg må tilstå at jeg bruker den mest for å slå ihjel tid dersom jeg mot all formodning er tidlig ute. Kanskje OSL-loungen er veien heretter.

Fint om du kunne holde helt tett om det. En stor del av fordelen med den loungen er at det er stille og rolig. Sånn ønsker vi vel å ha det fremover også? La SAS-folka dille med seg selv borte i den andre kroken :)

Jeg synes sas loungen er helt grei. Finnes mange kjipere star lounger. Dog er jeg vant til innenriks og da er jo utenriks rene palasset :-)

Jeg synes sas loungen er helt grei. Finnes mange kjipere star lounger. Dog er jeg vant til innenriks og da er jo utenriks rene palasset :-)

Hmm... Snakker vi Europa/Schengen her eller reell innenriks? Eller blander du kanskje IC med Schengen/Non-Schengen etc... ?

Vet ikke helt om jeg forstod spørsmålet her.. Osl har vel to lounger utenriks (sas+osl) og en innenriks (sas). Non-schengen har vel knapt en cafe..

Back