hvilken flyplass er best på shopping CPH eller HEL

hifiman

ScanFlyer Gold

når det gjelder utvalg på shopping er CPH eller HEL best ?
er tax-free butikken størst på CPH eller HEL ?

Re: hvilken flyplass er best på shopping CPH eller HEL

Jeg synes CPH har flere og bedre butikker, men har ikke vært i taxfree i HEL.

CPH er vel i egen klasse av de skandinaviske.

Har ikke vært på HEL (enda), men CPH må jo være noe av det beste jeg har vært innom når det gjelder shopping på flyplasser i Europa.

Definitivt CPH!

CPH har nok best utvalg, men er ikke fantastisk billig akkurat. Skal du til USA eller asia så kjøp heller ting der, vanligvis billigere enn taxfree (untaket er alkohol etc.)

Litt på siden, men for de som snuser, så får man en 5 pakk på CPH til under halve prisen i forhold til i Norge. Mener jeg betalte 140 Dkk sist jeg var der.

Litt på siden, men for de som snuser, så får man en 5 pakk på CPH til under halve prisen i forhold til i Norge. Mener jeg betalte 140 Dkk sist jeg var der.

Koster 179 DKK på CPH (188,57 NOK med Skandiabanken Visa) for de som skal ut av EU, mens det på OSL/TRD/SVG/BGO/KRS koster 229 NOK.

Til referanse koster 10 bokser på Nordby 489 SEK = 244,50 SEK (220,72 NOK) for en 5-pack.

Jeg syns iallefall HEL var en utrolig kjedelig flyplass. Var også veldig dyrt der

Butikkutvalget på CPH er i en heeelt annen liga enn HEL. HEL er ikke en spesielt spennende flyplass.

Back