Hvilke SAS-fly har vakrest interiør?

Star Flyer

Star Alliance only.
Hvilke SAS-fly har vakrest interiør?

Hei!

Skal imponere en fast DY-passasjer på strekningen OSL-TRD med SAS!

Hvilket fly har det fineste interiøret og best benplass?

- 737-85PW (RRE/RRF/RRG)
- 737-705W (ex. Braathens)
- 737-783

Takk for hjelpen :)

Re: Vakrest interiør

Snakk om pest eller kolera. For første gang skal jeg si: Fly Norwegian. De der flyene hadde ikke imponert en nyfrelst pinsevenn engang....

Da første radene på de gamle BU maskinene er vel greien. Om ikke det funker, så er det de nye Recaro setene som har best beinplass. Ellers er det mye likt, med unntak av RRE/ RRF/RRG som er helt på bunn av skalaen.

Da første radene på de gamle BU maskinene er vel greien. Om ikke det funker, så er det de nye Recaro setene som har best beinplass. Ellers er det mye likt, med unntak av RRE/ RRF/RRG som er helt på bunn av skalaen.

Må vente 4 avganger ekstra for å fly 738 med Recaro :cry:

Men hva med 737-783 eller -683? (SAS-originalene). De har vel fine seter?

Må vente 4 avganger ekstra for å fly 738 med Recaro :cry:

Men hva med 737-783 eller -683? (SAS-originalene). De har vel fine seter?

Det er ingen seter hos SK som er verdt å vente 4 avganger på!

Jeg syntes ikke setene i noen av SK sine fly er overlegene DY med untak av longhaul Biz.

Om det er pga setene er nok kompisen din godt vant fra før....
Ække sjans å imponere han med no SAS griser da gitt.
Skulle han derimot la seg imponere av en kopp gratis kaffe bør du ta han med på tur ;)

Re: Hvilke SAS-fly har vakrest interiør?

Du får vente til det dukker opp en SAS maskin med Sky interior og fungerende internett, så kan du kanskje komme opp på samme kabinstandard

Braathenssetene er jo langt på vei de behageligste, men ser forholdsvis umoderne ut (går ut fra at det er de samme i -705 som det var i -505?). Setene i -683 ser bedre ut, men er mindre behagelige syns jeg. Som tidligere nevnt ser Norwegian sin styggeste kabin freshere ut enn SAS sin fineste ;) (med forbehold om at jeg ikke har prøvd nye seter ennå) Ta et fly før kl. 9 og imponer med frokost og kaffe.

Helt enig med folk her, synes Norwegian sine nye 737 800 fly med dreamliner interiør er mye bedre enn i noen av SAS flyene.

A320'ene som har kommet inn, synes jeg har det fineste interiøret i SAS flåten

Da ble det litt endringer i tidsplanen - og 738 med Recaro begge veier.

Får inderlig håpe at de ikke bytter ut med "spanjolene"! Da blir det bank :colgate:

Synes Braathens-flyene er nitriste og liker ikke så godt når jeg får dem. Ja, det er bedre plass foran, men UTROLIG at de ikke har blitt oppgradert siden første fly kom inn på slutten av 1990-tallet.

Synes Braathens-flyene er nitriste og liker ikke så godt når jeg får dem. Ja, det er bedre plass foran, men UTROLIG at de ikke har blitt oppgradert siden første fly kom inn på slutten av 1990-tallet.

Helt enig. Men hvorfor får ikke disse nye seter? Det trengs!

Andre ting å bruke penger på kanskje?

Alle skal jo etterhvert ha de nye slimline-setene. så det kommer etterhvert.

Back