Legger du til alle turer manuelt hos TripIt? Jeg har brukt tjenesten lenge, men synes den er utrolig dårlig til å detektere reiser utfra mailer. F.eks. registreres det som nye turer hver gang jeg får en ny mail om en tur som allerede ligger inne hos dem, og hvis billetter blir sendt som PDF-vedlegg blir det ikke oppdaget. Og bekreftelser på norsk fungerer dårlig. Bruker sikkert nesten like mye tid på å slette duplikater og korrigere/legge til manglende informasjon som det hadde tatt å legge inn alt manuelt i utgangspunktet.Vil anbefalt deg å prøve tripit. Der får du alt samlet på samme plassen og sortert sånn at du får en bra oversikt over reisen. Den hiver også inn aktivitetene på kartet.
Jeg har bare gjort det slik at jeg videresender bekreftelsene til tripit, så legger den inn reisen automatisk. Likte aldri den autofunksjonen som man koblet opp mot mailboksen.
Kan du maile reisebestillingene dine rett til appen? Da er det jo isåfall genialt.
Jeg har slått fra meg alle sånne apps fordi jeg så for meg å måtte legge inn alle booking referanser og greier.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.