ATC-flyradar Traveler Medlem 30 Sep 2007 #1 Hvor er jeg ?? ( Ikke svar hvis du har vært der henn - det er for alle andre ! ) Bra sted å spotte Jan Attachments info.jpg 202.6 KB · Views: 28
Hvor er jeg ?? ( Ikke svar hvis du har vært der henn - det er for alle andre ! ) Bra sted å spotte Jan
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 30 Sep 2007 #3 hehe jeg SKULLE si det jeg og Thomas.... Det STÅR faktisk på bildet Jan hvor du er/har vært :colgate:
hehe jeg SKULLE si det jeg og Thomas.... Det STÅR faktisk på bildet Jan hvor du er/har vært :colgate:
ATC-flyradar Traveler Medlem 30 Sep 2007 #4 Originally posted by ENGM RAMP hehe jeg SKULLE si det jeg og Thomas.... Det STÅR faktisk på bildet Jan hvor du er/har vært :colgate: Click to expand... Jeg så igjennom bilde når jeg redigerte og når Mr Lorentsen skrev dette,men finner det ikke i det hele tatt. HVOR står det skrevet -kanskje et hint Morten Jan
Originally posted by ENGM RAMP hehe jeg SKULLE si det jeg og Thomas.... Det STÅR faktisk på bildet Jan hvor du er/har vært :colgate: Click to expand... Jeg så igjennom bilde når jeg redigerte og når Mr Lorentsen skrev dette,men finner det ikke i det hele tatt. HVOR står det skrevet -kanskje et hint Morten Jan
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 30 Sep 2007 #5 Hehe, se på tårnet der Jan I stooore bokstaver, sideveis.....
ATC-flyradar Traveler Medlem 30 Sep 2007 #7 Takk Morten - det måtte være reklamen på selve tårnet -fant ikke noe på teksten som lagt på bilde. Takk Morten Jan
Takk Morten - det måtte være reklamen på selve tårnet -fant ikke noe på teksten som lagt på bilde. Takk Morten Jan
AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 30 Sep 2007 #9 :colgate: :colgate: Bør være en skikkelig premie på denne, Jan
ATC-flyradar Traveler Medlem 30 Sep 2007 #11 Skal prøve meg litt senere, da med premie og noe mere vanskeligere oppgave for parkeringsvakter og handling/tralledyttere på OSL Jan
Skal prøve meg litt senere, da med premie og noe mere vanskeligere oppgave for parkeringsvakter og handling/tralledyttere på OSL Jan
SE-DYD ScanFlyer Gold 30 Sep 2007 #12 Originally posted by ATC-flyradar Skal prøve meg litt senere, da med premie og noe mere vanskeligere oppgave for parkeringsvakter og handling/tralledyttere på OSL Jan Click to expand... :devot: :devot:
Originally posted by ATC-flyradar Skal prøve meg litt senere, da med premie og noe mere vanskeligere oppgave for parkeringsvakter og handling/tralledyttere på OSL Jan Click to expand... :devot: :devot: