Da har vedkommende valgt sete på feil side av flyet. Man kan ikke velge sete på solsiden og så klage på at det er sol.Definitivt den som får solen i øynene.
Da har vedkommende valgt sete på feil side av flyet. Man kan ikke velge sete på solsiden og så klage på at det er sol.
Man trenger vel ikke sitte på solsiden for å bli blendet av at noen på andre siden (solsiden) velger å ha gardinen åpen?
Hvor mange ganger har du ropt på tvers av flyet?Man trenger vel ikke sitte på solsiden for å bli blendet av at noen på andre siden (solsiden) velger å ha gardinen åpen?
Hvor mange ganger har du ropt på tvers av flyet?
Da får de lære det til neste gang.Dessuten vil jeg anta at folk flest ikke engang tenker over på hvilken side av flyet solen vil være.
Og hvordan har du tenkt gjøre noe med det uten å rope på tvers av flyet?Sa jeg noe om roping?
Jeg sa bare at det er mulig å bli blendet av solen selv om man sitter på "feil" side.
Og hvordan har du tenkt gjøre noe med det uten å rope på tvers av flyet?
Sist gang det skjedde satt jeg på F-sete fra Oslo om morgenen og fikk morgensolen rett i fleisen fra A-siden. Spurte høflig flyvertinnen om hun kunne spørre om de kunne ta ned blendingen til ca halvveis osv osv og alt løste seg greit. Det er ikke alt som er et problem, men man kan fort lage problemer av alt.Og hvordan har du tenkt gjøre noe med det uten å rope på tvers av flyet?
De i midtsetet er også de som betaler 5000 kroner for en billett til Frankfurt fordi de måtte dra på kort varsel, eller som hadde en annen billett på en annen flight og ble ombooket, eller Hr Aas som blir flyttet random rundt av SAS på "nesten alle flighter"De som sitter i midtsetet har seg selv å takke. (de reiser sjeldent iallefall, eller med noen mer erfarne, eventuelt er de slike "go happy, go lucky" folk som later som at de ikke bryr seg)
Joda, har sett folk kaste ting. Får raskt oppmerksomhet på den måten.Forstår det er vanskelig å komme på forskjellige metoder dette kan gjøres på uten å rope...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.