• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvem har flest bookinger og flyplaner? (var: porselenavstandsmålingskonkurranse)

Re: Hvem har flest bookinger og flyplaner? (var: porselenavstandsmålingskonkurranse)

Kongetråd. Ha ha.

Synd det er forbud mot popkorn og 3G briller på kontoret.

Re: Pissing contest of the year

Jeg bestiller vanligvis et halvt år i forveien for å treffe lavest mulig pris. Det gir også tid til å "modnes" litt på de forskjellige destinasjonene slik at de fylles med riktige aktiviteter.

Et halvt år i forveien hadde aldri gått her i huset... Med en mann som reiser mye i jobbsammenheng, noen turer jeg skal være med på, noen turer jeg skal ta mens han er vekke og noen egne jobbturer går det ikke. Kom hjem fra Beijing for 2 uker siden, drar til London på søndag, 4 dager, og drar så 16 dager til Malta. Det er så langt hodet mitt klarer å tenke...:) Jeg vet at jeg skal både til London, flere steder i Kina og Seoul, men er litt treg ja...

Eneste gangen jeg bestilte veldig mange billetter på en gang var det året jeg pendlet mellom Liverpool og Bergen. Hehe, det året bodde jeg i en liten kabinkoffert, det føltes slik ihvertfall...:)

Xxx.

Re: Hvem har flest bookinger og flyplaner? (var: porselenavstandsmålingskonkurranse)

Hah, piss og legg dere! Denna slår dere neppe;

Hittil:
4 DY
2 BA (C)
Booket:
2 FI (C)
2 KL
2 SK IC (C)

Obs; jeg åpna en hel eske med ironi her altså:)
Reiser dessverre alt for lite...

Var det ikke bare SK som skulle tas med her?

Hands down til Robertaas, som tar kaka enten det ene eller andre skal telles med!

Last edited:

So far:
SK: 15
DY: 5
WF: 4
DAT: 2
AY: 4
FI: 4

Espen

Hvem har flest bookinger: ca 75 gjennomførte og ca 150 gjenstående med en s-80 t/r jobb + noe fritidsrelatert:colgate:

og flyplaner: ja har planer:headbang

Hvem har flest bookinger: ca 75 gjennomførte og ca 150 gjenstående med en s-80 t/r jobb + noe fritidsrelatert:colgate:
Du kan gå inn på en website og få listet opp 150 bookinger du har gjort? Eller sier du at du jobber på fly og skal jobbe resten av året?

Teller de reisene jeg drømmer om iløpet av året ?

har forsåvitt booka dem i hodet..

Ellers er statusen

SK: 4
BA: 2

Du kan gå inn på en website og få listet opp 150 bookinger du har gjort? Eller sier du at du jobber på fly og skal jobbe resten av året?

Akkurat booket tur til München og Oktoberfest med LH. 3 flere flighter under my itineraries ;)

T/R i biz

Og ja, det blir jodling ;)

Akkurat booket tur til München og Oktoberfest med LH. 3 flere flighter under my itineraries ;)
Teller da 52+3=55 Har selv 1 ut og 2 nye inn og høyner til 56 upcoming flights. :colgate:

Begynner å bli dårlig med slots så jeg må snart begynne å booke for 2014. Litt kjipt å ikke ha åpninger om det skulle komme noen mistake fares.

Back