Originally posted by DY
Jeg tenkte at hvis flygelederne på Røyken er så deprimerte at de ikke klaret å gjøre jobben sin så kunne en erstatte dem med flygeledere som ikke er deprimerte (men det er kanskje "smittsomt"). Avinor kunne jo ha sat inn andre flygeledere somkanskej hadde gjort at driften ved OSL kunne vært 50% isteden for å være stengt.
Originally posted by Andreas.E
Till alla dere som tydligen är experter på både stress och det med att bli av med jobben. Vet ni överhuvudtaget hur en vardag för en trafikledare ser ut ? Skulle gärna sett er sitta i samma stol och göra den jobben och tro att det är en "walk in the park". Vill ni hellre har 100% kontroll i luftrummet, eller skall man dagar med sjukdom eller kanske andra personliga problemet som vi alla av och till sliter med yte 20-40%. Det går säkert fint när man sitter på r*ven hela dagen och skyfflar papper, eller har ett jobb där man bara behöver vara psykiskt på plats 20% av tiden. Vad känns bäst ?
Är ni de samma som kanske tycker att, "-varför inte låta flygen gå under VFR ut av Oslo området" kommentaren i en eller annan posting var av godt inspill ?
En kommentar om att piloter gick på jobben trots stormen i SAS, den orkar jag inte ens att kommentera...så helt otroligt olika arbetsmiljöer och ansvarsområden.
Originally posted by Arrow
En mere korrekt reaksjon til nyheten, for å ikke få oppinionen mot seg, må ha vært å sette ned farten på arbeidet. Færre flybevegelser i luften for hver flygeleder, er mer troverdig enn at man kaster inn håndkledet og blir sur og går hjem. Det hadde ført mer fokus på saken om flyttingen, og flyselskapene hadde vært de som hadde tatt trøkket for kanselleringer.
Originally posted by TG923
Godt pilotene i KATO kan jobbe under press også når de er skadet i alle fall
Originally posted by KAB
Trodde ikke jeg hadde lært deg å telle lenger enn til 7 og en halv???![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.