Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Jeg tenker på automat, og jeg husker at det var begrensninger på hvilket sete man kunne velge, sist jeg brukte SAS.Du kan sjekke inn på nett 22 timer før og velge sete. Eller spørre spesifikt om midtgang eller vindu om du sjekker inn på skranke
Jeg tenker på automat, og jeg husker at det var begrensninger på hvilket sete man kunne velge, sist jeg brukte SAS.
På automaten kan du velge alle ledige seter i din klasse?
Og følger det opp med riktig god gammeldags service ... og tjener penger på det
Er det ikke litt som i politikken - de som konsentrerer seg om sitt eget budskap vinner?
Da hadde det sett mørkt ut for både Norwegian og Ryanair
Det er flere her som har påstått at servicegebyret til SAS er myndighetspålagt, så jeg gjentar spørsmålet mitt; hvilke myndigheter har pålagt SAS å ha et bestillingsgebyr på på 25 kroner???..
Nå tjener vel ikke de heller penger for tiden. Forøvrig synes jeg ikke servicen deres er så mye å skryte av akkurat. Opplever det stort sett som funksjonelt og upersonlig, men det virker.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.