tusen takk for klippene ;-) i del to hører jeg flere ganger han nevner md11, hvilket selskap fløy med det i Norge?
Nouvelair har heller aldri hatt MD11.
Såvidt jeg vet er det kun Swissair (catering uplift pga streik), og Lufthansa Cargo som har vært på OSL med MD11. Muligens Aeroflot Cargo, men tror de sluttet å fly før MD11 ble innført. Ett og annet frakterselskap kan muligens legges til listen ..
Northwest har aldri hatt hatt noen MD11, de kom derimot med DC-10.
Jeg er heller ikke helt med på påstanden om at Nouvelair har operert med MD11?![]()
Må nok rette meg sjøl der. d var tristar. mener d var rett etter at vi kom opp fra fbu så hadde vi i Bra handlinga av novelair og d var en tristar.
Nouvelair har aldri hatt widebodies. De startet med MD80 som de etterhvert byttet ut med A320/321, som de nå opererer. Du har nok fløyet noe annet.
Ah ...du mener Novair, du .... det er noe helt annet enn Nouvelair, som er fra Tunis - og som også flyr charter på OSL ...![]()
. Ikke engang dassen fungerte som den skulle hehe
Ah ...du mener Novair, du .... det er noe helt annet enn Nouvelair, som er fra Tunis - og som også flyr charter på OSL ...![]()
Tristar'ene er utrolig følsomme på nivået bluejuice. Litt for mye eller litt for lite, og dassene fungerte ikke. Vi måtte drive utstrakt spesialopplæring for Swissport i Seattle for at dette skulle fungere ordentlig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.