• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvem betaler for First?

Hvem er det som skal akseptere dette? Mannen i gata? Leserne av VG og DN?
Aksjonærer?

Forøvrig har jeg en mistanke om at gratis mat og drinker er en ubetydelig faktor for å velge F, siden man får dette i C og som regel i M også. Derimot er mulighet for hvile, privatliv så man kan jobbe ombord, enkel og sømløst bakkeopphold og fleksibilitet viktige faktorer som gjør at man velger F (og C).

Og ikke å forglemme muligheten for medlemsskap MileHigh klubben. Selv om det vel ikke er lov ombord hos SQ, er det vel både enklere og mer behaglig og skaffe seg medlemsskapet mens man er i en av deres suiter enn på en trang flydass.
 
Og ikke å forglemme muligheten for medlemsskap MileHigh klubben. Selv om det vel ikke er lov ombord hos SQ, er det vel både enklere og mer behaglig og skaffe seg medlemsskapet mens man er i en av deres suiter enn på en trang flydass.

Om veggene på SQ suitene er noe som helst i nærheten av dem på Emirates, så vil det føles ekstremt unaturlig å "bolle" der. Da tenker jeg ikke bare på lyd. De går jo liksom ikke helt til taket.
 
Men enkelte unnskylder seg med podagra og liktær har jeger sans for Fiskerns tilnærming

Men, jeg reiser dyrt. Sånn er det bare», skriver Røkke.
......
«Enkelte mener vi kan spare mye på å kutte ut privatfly, droppe sponsing og flytte inn i billigere lokaler. Kostnadene kunne vært halvert. Det er ikke et tema, og det kommer heller ikke til å være noen tema for meg», skriver Røkke.

http://mobil.dn.no/c.jsp?cid=255313...www.dn.no/feed/mobiletech/article?aid=2586112

Så får man se om G650en får norsk eller en eller annen øy med behagelig klima sin registrering ;)
 
Back
Top