Og hva så? Det er jo bare fint at folk sier hva de mener - og enda bedre at folk sier dem imot enn at de plasseres i båser.
Blir spennende å se om folk er villige til å betale 6 000 hver vei for de premium-setene. Det tror jeg kan bli en utfordring. Personlig ville jeg aldri betalt 12 000 t/r for de setene.
Flott. Da har du kanskje for siste gang antatt at Norwegians kunder ikke er opptatt av noe annet enn laveste pris, neppe har råd til å feriere i New York og ikke klarer å regne en totalpris.
Jeg er overbevist om at de setene der blir en hit blant forretningsreisende som skal mellom byene. Det er snart ikke andre enn min egen arbeidsgiver her i Norge som tillater reiser på business, selv over seks timer. Setene ser ikke dårligere ut enn sas sine eco+. Mye kommer selvfølgelig på hvor mye recline DY velger.
Skulle likt å se nattavgangen fra BKK hadde vært to-tre timer tidligere, men da hadde vel avreise fra Oslo blitt for tidlig for transfer.
Ser for øvrig at to kolli på 20 kg hver vel koster 300 kr å ta med. Det samme (riktignok 23 kg pr) koster vel 100 dollar med nettverkselskaper.
6000 hver vei med premium.....velger nok heller BA sin WT Plus da.
Selv er jeg 190cm, for meg vil nok comfor på lang flyreise bety mye. Er det ekstremt billig ville jeg nok lide meg gjennom economy. Men betaler i utgangspunktet mer for comfort.
Er det noe bilde av setekartet i premium?
Og så har vi deg som ikke vil ha noen diskusjon? Uansett, jeg har lest denne og andre tråder og sitter igjen med et annet inntrykk enn kategoriene/båsene du her har laget.
Jeg tror ikke BA har longhaul direkte fra OSL.
Tror dere Norwegian kommer til å overbooke M for å oppgradere til Y?
Et ankepunkt mot Norwegian er total mangel på OLCI. Det er fryktelig irriterende at man ute i Europa (les Storbritannia feks) må stå i kø foran skranka om man kun har håndbagasje. Alle andre selskaper har dette, Ryanair er nazi på det om du ikke har sjekket inn online kommer du ikke med flyet punktum.
Kan kun være enig. Med afgang - specielt tidligt om morgenen - betyder 30 min ekstra i sengen om morgenen faktisk en hel del.
Ganske utroligt at de er så langt bagud på dette område.
30minutter for å få ut ett boardingkort på en automat? Aldri tatt meg mere en 5 minutter selv med endel kø
30minutter for å få ut ett boardingkort på en automat? Aldri tatt meg mere en 5 minutter selv med endel kø
30minutter for å få ut ett boardingkort på en automat? Aldri tatt meg mere en 5 minutter selv med endel kø
Har gjort ca 20 segment med DY hittil i år og bruker alltid automat, skjønner ikke hvilke "system-feilmeldinger" du tenker på. Men er dog enig i at olci definitivt ikke er for mye forlangt i 2012.Check-in lukker 45 min før afgang og det tager lidt tid når det kræver 3-4 forsøg på automaten inden softwaren ikke længere giver uforklarlige system-fejlmeldinger. Med ustabile automater, så tør jeg ihvertfald ikke checke ind i sidste i minut, så jeg ikke har manuel check-in som alternativ. Desuden er der ofte en del kø ved automerne når man tvinger alle til at checke-ind i lufthavnen.
Online check-in aftenen før giver til gengæld ro næste morgen og mulighed for at gå direkte til gaten.
Og jeg synes faktisk ikke det er for meget at forlange at man kan check-ind online idag...
Blir spennende å se om folk er villige til å betale 6 000 hver vei for de premium-setene. Det tror jeg kan bli en utfordring. Personlig ville jeg aldri betalt 12 000 t/r for de setene.
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10055672Norwegian nekter å oppgi antallet billigbilletter
** Forbrukerombudet ser nærmere på stuntet
** Norwegian-kunde: Verre enn å bestille Justin Bieber-billett til datteren min
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.