Hva skulle du hatt som nærmeste flyplass?

Re: Hva skulle du hatt som nærmeste flyplass?

Hadde det ikke vært mer å foretrekke å ha gratis flybilletter ut fra hvilken som helst flyplass til hvor som helst i verden? :colgate:

BF:cool2

Definitivt ikke. Det er det man strekker seg etter som er bra. Om man bare kunne skifte til shorts og trykke på en knapp, så var man på Kokko Pippi ville det jo ikke vært noe stas.

For meg er det viktigste hvor mange forskjellige og spennende nye reisemål man kan klare få med deg på en helgetur. Fra OSL begynner det å bli ganske begrenset for min del.

Kokko Pippi er absolutt ikke blandt stedene jeg vil tilbake til, ser kun bra ut på foto tatt på litt anstand.

Jeg har ... Verdens travleste flyplass. ;)

He he... Snakk om buzz uten action. Men ikke akkurat imponerende antall selskaper og internasjonale destinasjoner dekket. ;) Det er vel flere internasjonale flyselskaper som betjener Oslo enn Atlanta. Er det noen andre en LH, BA, KLM, AF og OZ som flyr inn til Atlanta?

Så skulle jeg kjøpt Ford F150, en diger stetson og fete boots i garva flueskinn.

Check, check og ikke tale om ;)

Passelig fornoeyd med ORD, men kunne godt tenke meg litt flere destinasjoner i Europa

Last edited:

He he... Snakk om buzz uten action. Men ikke akkurat imponerende antall selskaper og internasjonale destinasjoner dekket. ;) Det er vel flere internasjonale flyselskaper som betjener Oslo enn Atlanta. Er det noen andre en LH, BA, KLM, AF og OZ som flyr inn til Atlanta?

Check, check og ikke tale om ;)

Passelig fornoeyd med ORD, men kunne godt tenke meg litt flere destinasjoner i Europa

OZ flyver vist ikke til ATL, det gør KE til gengæld ;) Og hvad med med AM?

jeg kunne sagens vælge en langt hjemmefra...Asahikawa, Nagoya, Haneda eller Narita..kort sagt Japan et eller andet sted

Hilsen Ole

Back