Hva skulle du hatt som nærmeste flyplass?

Re: Hva skulle du hatt som nærmeste flyplass?

Hadde vært fornøyd om jeg hadde CPH som nærmeste nabo. Derfra kommer man seg jo til et greit antall steder.

Ellers kunne jeg godt ha tenkt meg å bo i Tyskland en periode, da med DUS eller FRA som nabo.

Skal man fantasere lenger bort, hadde det vært moro å hatt en jobb med base i BKK med reisevirksomhet over det meste av Asia, og kanskje noen langturer innimellom.

Just my 5c

Akkja, Kjeller i gamle dager... Ut på tur, lånte en Cherokee her til FBU, slang bagasjen inn bak, fikk med en kompis fra flyklubben til å ta med flyet tilbake. Parkerte nær Caravelle restauranten ...

Ga flynøkla til kompisen som tok flyet tilbake til Kjeller. Sjekket inn og on the road.. Det var tider det....:colgate:

Personlig hadde jeg vært fornøyd med LHR som nærmeste flyplass. Da kommer man seg vell hvor enn man vil med kun et fly! :D

Huh? midt i ødemarken og kun nasjonale ruter?

Men når man sitter i Jackson Hole har en meget lite behov for å flytte på seg og hvor det går fly så lenge en kan se på dem fra tid ti annen er mindre viktig...:D

Jeg er vældig glad for at bo i nærheden af SDU og GIG dele af året. SDU har en af de mest fantastiske indflyvninger med vidunderlig udsigt over "The Marvelous City". GIG er ikke verdens bedste lufthavn, men har alligevel mange fly til Nordamerika, Afrika, Mellemøsten, alle hovedlufthavne i Europa, og naturligvis Brasilien og Sydamerika.

Ellers kunne jeg godt ha tenkt meg å bo i Tyskland en periode, da med DUS eller FRA som nabo.
Hvorfor ikke MUC? Godt nok er ruteudvalget lidt mindre end FRA, men stadig blandt de bedste i Europa. Til gengæld er T2 en af de bedste (hvis ikke den bedste) terminal i Europa!

Skulle gjerne sett FBU som min nærmeste flyplass. Disse fjernlufthavnene og innsjekkings-, bag-drop-,sikkerhetskontroll-, gate-køene kommer til å bli luftfartens død.

Måtte blitt CDG! Herlig by, og nesten uendelig mange ruter å velge mellom. Det eneste som er synd med det at AF ikke er med i * ... :D

KRS. Så himla langt å kjøre fra andre siden av byen når jeg skal på jobb ;)

Og så er det jo de med så mye penger at de ikke trenger tenke på flyruter:
travoltahaus.jpg

Kunne godt tenkt meg STN som nærmeste flyplass - mulighet for mye billig europareising :)

Jeg er ganske godt fornøyd med å bo i Oslo sentrum. Har hundre meter til Flybussekspressen. Fra Osl kan jeg dersom jeg går inn for det, nå nesten enhver milionby i verden med en mellomlanding i NYC, BKK eller en europeisk storby. I Oslo kan jeg bade i sjøen og seile om sommeren. Har skisentre i nærheten og opplever 4 årstider( Eh hvor var sommeren?) Osl er også hjemme hubben til Europas 3dje største LCC.

Jeg er ganske godt fornøyd med å bo i Oslo sentrum. Har hundre meter til Flybussekspressen. Fra Osl kan jeg dersom jeg går inn for det, nå nesten enhver milionby i verden med en mellomlanding i NYC, BKK eller en europeisk storby. I Oslo kan jeg bade i sjøen og seile om sommeren. Har skisentre i nærheten og opplever 4 årstider( Eh hvor var sommeren?)

Etter å ha strøket det med LCCen så er jeg enig og det frister ikke flytte :)

Hadde det ikke vært mer å foretrekke å ha gratis flybilletter ut fra hvilken som helst flyplass til hvor som helst i verden? :colgate:

BF:cool2

Back