Hva skjer nå? Har vi sett dette før? Hva nå?

Re: Hva skjer nå? Har vi sett dette før? Hva nå?

20+ kuponger fra CDG til BGO?? Det blir vel litt i overkant

Ja, ja, god tur og lykke til! Vi venter i spenning :lol::lol::lol::lol::lol:

Kjoer Quiz: Intensjon fra ph-ndr: BGO-OSL-LHR-SIN (A380) - SYD (A380) - SIN - NRT -SIN - ZRH - CPH - BGO.....

SAS' sin intensjon for denne reiseruten: Bergen Sentrum - Flesland Flybuss - retur Bergen Sentrum

CDG: Soerg for transit fra CDG1 til CDG2B

Naa synes jeg du kan hoste opp reiseruta..

Det er da ikke moro. Nå tar vi det ett hopp av gangen. Som andre her festlig påpeker, at bare fordi jeghar en billett rundt halve alfabet-suppen behøver jo ikke bety jeg kommer meg noe sted? ;)

-A

Tror nok at en A380 er involvert og at turen går til Australia.

Da var vi sjekket inn til segment nr 1. Lite overraskende er det SK287noe til Køben nå 1750. Skal skrive en del på turen ned og i transit. Baggasje er sjekket videre til der jeg skal i morgen, og selv har jeg et boardingkort til som skal brukes i kveld.

-A

Du faar kose deg i loungen! :P Hvilket sete har du paa flighten?

Kan det være LX1273 eller SK1501

Han rekker ikke frem til SQ avgangen i dag. Han skriver at: Baggasje er sjekket videre til der jeg skal i morgen, og selv har jeg et boardingkort til som skal brukes i kveld. Det tyder paa at han skal reise med intercont, men SQ fra ZRH blir det ikke, fordi han rekker det ikke i dag

Det kan bety at han f.eks overnatter en natt i LHR for saa aa fortsette med A380 fra LHR til SIN ved 11.00 tiden ?

Hmmmmmmmmm.....litt mer vrient enn påskenøttene til Roald Øien dette her......

Hva med hårfønerbussen til SAS østover i natt?

Faar han lov til aa sjekke inn bagasjen videre med et saapass stort gap? Og hvorfor reiser han da ikke i morra tidlig?

Bare det ikke ender i dass, slik det gjorde sist gang! (bokstavelig talt!!) :colgate:

BF:cool2

Bank i bordet!!

Faar han lov til aa sjekke inn bagasjen videre med et saapass stort gap? Og hvorfor reiser han da ikke i morra tidlig?

Ja det er ikke noe problem med aa sjekke inn bagasjen slik, naar han ankommer LHR er det ikke flere avganger til f.eks. SIN saa det er ikke et stopover engang.....

Du av alle Tommy burde da vite at man ikke behoever aa loepe mellom SK og SQL paa SIN naar en kan staa opp tidlig og tilbringe tid i Loungen....jeg gjetter paa VS sin lounge paa LHR....(Med Tak Terrasse !!!)

Loepe??? SAS lander jo kl 0900, mann.... BTW, jeg staar aldri opp tidlig for aa henge i en lounge. Det inkluderer LHs F terminal... Jeg koser meg heller i bingen paa SAS hotellet i Frankfurt foer jeg relativt sent bevegde meg ut mot flyplassen

DVS at du ikke har testet den nye VS loungen paa LHR...

Back