Hva skjer med TG 955?

Hørte at på Onsdag, dagen flighten skulle ha gått i utgangspunktet så var det totalt i HELE Europa bare 18 ledige seter til BKK. Så tror nok det er mer derfor at ingen har blitt ombooket enn at det er fordi Thai ikke vil.

Ser forøvrig også den der med å heller bruke maskinen som kom inn på TG954 som den delayed TG955, og så maskinen som nå står heller som TG955 ikke delayed.

Mulig det er det som vil skje i dag dersom de får delene?

jeg vet ikke hvor stor delen er, men regner det blir bygd opp på paller som vi får inn her og er AOG (Aircraft On Ground).

Noen som har peiling på hvor stor delen evt er?

jeg vet ikke hvor stor delen er, men regner det blir bygd opp på paller som vi får inn her og er AOG (Aircraft On Ground).

Noen som har peiling på hvor stor delen evt er?

Den kan godt ha kommet uten at den er innom Cargo ,Danny. Tech har alltid mulighet til å hente ting på flyet -air side- og så ta det med å bruke det med en gang uten å gå veien om (toll)pakkehus etc. Men størrelsen på den delen har jeg ikke peiling på..:rolleyes:

igjen.. det kommer ann på str. ;) Er det en liten del som går belly. Men snakker vi et par hundre kg blir det som regel lagt på pall ;).

Vi får bare se.... jeg skal ikke til BKK med det første =)

har ikke vært ute å sjekket, men frakt er på vei ut igjen herifra hvertfall ;). Men hvis ingen har mulighet til å se flyet kan jeg godt stikke ut å sjekke det hvis det er ønskelig ;=). Må jo komme seg avgårde en gang.

Noen ganger bare elsker jeg VG:

- Vi hadde selvfølgelig ønsket å reise i forgårs, men nå er humøret på topp. Vi skal nemlig videre til en øy utenfor Manila hvor vi blant annet skal se på blå og gule fisker, sier Boehlke, som aldri har vært i den delen av verden før.

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=584054

Er det jeg som er reisevant og ikke klarer meg å sette meg inn i gleden til Boehlke, eller er dette low trash-nyheter?

Delen som trengtes for å få flyet i orden kom med TG954 for landet rett før syv i morges.

Maskin hadde block 11:56Z og var i luften ganske kjapt etter den gikk fra gate.

IMG_3578.jpg

IMG_3604.jpg

Last edited:
Sitter med et inntrykk av at Thai har gjort en god jobb her og klart å holde hodene på pax kalde, i motsetting til hva det var med Star Tour sin forsinkelse i romjulen.

VG klarer det meste!

OT:
Hva heter det firmaet som er svensk og driver renhold av fly som er på OSL?

Delen som trengtes for å få flyet i orden kom med TG954 for landet rett før syv i morges.

Maskin hadde block 11:56Z og var i luften ganske kjapt etter den gikk fra gate.

IMG_3578.jpg

IMG_3604.jpg

Hadde aldri trodd jeg skulle få se bilde av 2 stk Thai 777 maskiner samtidig på OSL noen gang. :devot:

Back