kriss310886
Newcomer
Ja ser den, er glad dere finner ut dette før take off jeg.
Hadde det vært innom LHR, AMS eller FRA hadde vi nok blitt vidre sendt gjennom andre selskaper. Litt letter på disse flyplassene pga. mye mere avganger. Men syntes det er litt rart at de ikke har sendt oss videre nå etter to dager?
Ok flott hehe. Men er det egentlig ikke sånn at de har To 777-200 på denne ruten? Har de da satt inn et ekstra? Eller er jeg helt på jordet her?
Skulle jo tro de hadde god kontakt med andre selskaper siden de er i STAR ALLIANCE er det jo mange av ganger fra både LHR AMS FRA CDG, med div selskaper t.o.m. TG er jo på alle plassene.
Er egentlig overrasket over disponeringen på flyene på denne IRR-situasjonen.
Mon tro hvorfor de ikke sendte avgårde den forsinkede TG955 fra i går med den maskinen som kom inn i morges?
Besetningen burde være opphvilt , og det burde ha vært mulig med avgang allerede 0900 med denne maskinen.
Godt poeng Farmer, men her er det vel også en vurdering på hvor mange som ønskes berørt. I dette tilfelle ville det jo doblet seg.
Så får vi se da, de som snakket om ombooking til andre selskaper osv osv når chartermaskinen ikke kom sydøstover tidligere i vinter, teori og praksis...![]()
Har liksom mistet to dager av ferien allerede, og jeg skal videre fra BKK til HKT noe som nå er helt fullt og THAI sier at de ikke vet om de kan få meg dit ennå. Dette er jo bare HELT utrolig???!!!!
Interessant å lese at en allianse med uante mulighter ikke gjør alle ting rett i en IRR situasjon........Trodde det bare var LCC som "bommet" på slikt, ref tidligere tråder om DY og andre.... Sånn er flyverden ....![]()
Hva om det ikke finnes ledige seter?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.