For andre gang på godt under to måneder var jeg igår ute på OSL og skulle hente. Og igjen serverer EuroPark et totalt og fullkomment kaos ved utkjøringen av parkeringen? Har selskapet noen service-visjon overhodet?
I går var visstnok problemet at en av to utkjørsler var stengt. Men i tillegg var det problemer også med automaten ved den utkjøringen som var i bruk. Bommen ville rett og slett ikke gå opp annet enn en sjelden gang. Det er med respekt å melde ganske resepktløst å melde å la en slik situasjon pågå så lenge uten at man greier å fikse problemet. Ja i verste falle er det ikke verre enn å åpne den fordømte bommen.
Det var i går kveld ved ellevetiden kø gjennom hele p-plassen og med biler som prøvde å ta snarveier/komme seg inn i køen fra alle retninger. Nesten ingen kom ut og folk ble sterkt forsinket. Selv stod vi over en halv time i kø. da det endelig kom en mann fra Euro Park var hans oppgave tydeligvis å stå kontrollere folks billetter. De flestes billetter hadde fått tilleggsavgift iom at det hadde gått så lang tid fra man hadde betalt til man kjørte ut. Det innebar at han først måtte kontrollere billetten, slette tillegget, og deretter manuelt åpne bommen. For hver bil tok det vil jeg anslå 90-120 sek. Ikke bombe at det da blir kaos. :headbang
Er dette noe som hender ofte eller har jeg vært uheldig med gangene jeg har vært der. Opplevelsen er i alle fall at EuroPark gir fullstendig blaffen i sine kunder. Kanskje ikke så rart; de har monopol og vet at folk betaler uansett. Monopolets forbannelse....
I går var visstnok problemet at en av to utkjørsler var stengt. Men i tillegg var det problemer også med automaten ved den utkjøringen som var i bruk. Bommen ville rett og slett ikke gå opp annet enn en sjelden gang. Det er med respekt å melde ganske resepktløst å melde å la en slik situasjon pågå så lenge uten at man greier å fikse problemet. Ja i verste falle er det ikke verre enn å åpne den fordømte bommen.
Det var i går kveld ved ellevetiden kø gjennom hele p-plassen og med biler som prøvde å ta snarveier/komme seg inn i køen fra alle retninger. Nesten ingen kom ut og folk ble sterkt forsinket. Selv stod vi over en halv time i kø. da det endelig kom en mann fra Euro Park var hans oppgave tydeligvis å stå kontrollere folks billetter. De flestes billetter hadde fått tilleggsavgift iom at det hadde gått så lang tid fra man hadde betalt til man kjørte ut. Det innebar at han først måtte kontrollere billetten, slette tillegget, og deretter manuelt åpne bommen. For hver bil tok det vil jeg anslå 90-120 sek. Ikke bombe at det da blir kaos. :headbang
Er dette noe som hender ofte eller har jeg vært uheldig med gangene jeg har vært der. Opplevelsen er i alle fall at EuroPark gir fullstendig blaffen i sine kunder. Kanskje ikke så rart; de har monopol og vet at folk betaler uansett. Monopolets forbannelse....