R rampen ScanFlyer Silver 23 Sep 2011 #1 Hva skjedde med SK2303 i dag, noen som vet? Ser ut som LN-RPK måtte avbryte flyvningen pga skade på flyet. Noen som vet mer?
Hva skjedde med SK2303 i dag, noen som vet? Ser ut som LN-RPK måtte avbryte flyvningen pga skade på flyet. Noen som vet mer?
SAS-Steward ScanFlyer Gold 23 Sep 2011 #2 Birdstrike. Returnerte. Hadde to av disse i dag, en returnerte til OSL, og en returnerte til BOO grunnet fugler i veien.
Birdstrike. Returnerte. Hadde to av disse i dag, en returnerte til OSL, og en returnerte til BOO grunnet fugler i veien.
W WF2BNN ScanFlyer Blue 24 Sep 2011 #4 Jeg hadde en fugl som baisa på frontruta level 6500 fot.... Så må ikke være så alt for lavt for å treffe fugl....
Jeg hadde en fugl som baisa på frontruta level 6500 fot.... Så må ikke være så alt for lavt for å treffe fugl....
L LN-TIB ScanFlyer Gold 26 Sep 2011 #5 WF2BNN said: Jeg hadde en fugl som baisa på frontruta level 6500 fot.... Så må ikke være så alt for lavt for å treffe fugl.... Click to expand... Om det var fulg i veien, så var den nok sikkert ennå lavere
WF2BNN said: Jeg hadde en fugl som baisa på frontruta level 6500 fot.... Så må ikke være så alt for lavt for å treffe fugl.... Click to expand... Om det var fulg i veien, så var den nok sikkert ennå lavere