Hva Norwegian har og ikke har i sine hangarer

krølle

ScanFlyer Crusty
og skulle leveransen av -800 dra ut, så kan de vel blåse liv i disse 2:lol:

P2050001_zpse7ae561a.jpg

Skjønt den til venstre trenger litt mer utstyr

Re: Rykte: 10 flere 737-800 til Norwegian i våren (splittet fra LN-NIF-statustråd)

Hvilken to reg. er dette? Den til venstre er kanskje KKI eller KKO. De var ihvertfall helhvite når de var i flåten til DY.

Re: Rykte: 10 flere 737-800 til Norwegian i våren (splittet fra LN-NIF-statustråd)

Hvilken to reg. er dette? Den til venstre er kanskje KKI eller KKO. De var ihvertfall helhvite når de var i flåten til DY.

Jag tror den vänstra är LNKKO och den högra LNKKW :)

Var en tur på ENZV på mandag. Den til høyre mener jeg var LN-KHB.

Det var det nok ikke, KHB har WL......

Tok meg ikke tid til å studere detaljer, men mener at KHA/B og KKO er de som står på Sola. 1 maskin var i hangar da bilde ble tatt, den med WL

Rykte: 10 flere 737-800 til Norwegian i våren (splittet fra LN-NIF-statustråd)

Det er KHA, KHB, KKO og KKW som bor på Sola.

Det kan stemme det at KKW står til høyre. Er det ikke den som har rød ramme rundt cockpitvindu som den eneste? Og det ser slik ut at det flyet har nettopp det.

Det kan stemme det at KKW står til høyre. Er det ikke den som har rød ramme rundt cockpitvindu som den eneste? Og det ser slik ut at det flyet har nettopp det.

Stemmer det....

Når ble KKW malt om? Hadde en afrikaner på halen sist jeg var ombord der.

Den hvite er KKO og har stått der lenge nå. Den andre tror jeg har stått der siden første halvdel av januar i år.

Ja KKW är ju den enda som har röd färg runt cockpitrutan.

De egen ägda KKX,KKW,KHA,KHB&KHC ska väl tillbaka i trafik till sommarprogrammet börjar :)

Back