Hvis Widerøe kan få TRD-KSU til å gå rundt burde det jo være håp for Molde òg. Kanskje kan KSU-ruta forlenges til MOL?
Ikke så mange oljeflygninger til MOL... KSU har mye helikoptertrafikk som aldri vil bli tilfelle fra MOL.
Merkelig innlegg. Hva har helikoptertrafikken mellom Kvernberget heliport og de diverse installasjoner på Haltenbanken å gjøre med Krohn Airs konkurs og en eventuell etablering av WF på ruta på strekningen MOL – TRD å gjøre?Ikke så mange oljeflygninger til MOL... KSU har mye helikoptertrafikk som aldri vil bli tilfelle fra MOL.
LN-MOW er på cruise - sikkert ikke på nett, dårlig dekning på SXM
Merkelig innlegg. Hva har helikoptertrafikken mellom Kvernberget heliport og de diverse installasjoner på Haltenbanken å gjøre med Krohn Airs konkurs og en eventuell etablering av WF på ruta på strekningen MOL – TRD å gjøre?
Ser i papirutgaven av DN i dag at årsaken til at de meldte oppbud var at AIS som operatør trakk seg fra flygningen grunnet uoppgjort gjeld på rundt 1 mill.
Med 2 daglige Widerøe-rundturer KSU-TRD (med veldig gode rutetider) + 3 daglige anløp med hurtigbåt + et ukjent antall bussavganger, så tror jeg tilbudet mellom Kristiansund og Trondheim med rette kan sies å være mer enn godt nok slik det er nå.Hva med en samflyging Tr.heim - Kristiansund - Molde og øke frekvensen til feks 3 avg ?
Kilde?
Kilde?
Jeg testet bestilling av Molde-Trondhjem på Widerøes internettsider - der kom det ikke opp noen direkteavgang.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.