Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ikke helt ... Type1 er en mix av Glykol (80%) og vann. Alkohol brukes mest når man tømmer barskapet.![]()
Jeg vil tro det er tilsvarende for andre lufthavner
For det første er det normalt handlingselskapet som står for jobben, ikke flyplassen.Da må det være god butikk for flyplassene. 5 min jobb pr fly, ca 5000 kr rikere.
Rart at ikke han FR klovnen har hylt ut om dette før??
For det første er det normalt handlingselskapet som står for jobben, ikke flyplassen.
Da må det være god butikk for flyplassene. 5 min jobb pr fly, ca 5000 kr rikere.
Rart at ikke han FR klovnen har hylt ut om dette før??
På OSL er det SGH og Menzies. Husker ikke helt hva vi betaler for deicing av en A330, men det er en god del høyere enn prisen for en 737 her oppe.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.