Hva kan du ikke reise uten?

Respekt for de jeg møter enten det er ansatte i Luftfarten eller medpassasjerer (tar på meg strømper)

Er det Kompresjonsklasse 3 du bruker i strømper eller?
stottestromper-jobst-f-smal.jpg

http://www.apotek1.no/stroemper-og-klaer/stottestromper

Uansett så skal du ha skryt, noe av det verste jeg vet er folk som får blodpropp her å der :up:

Har prøvd spesielle flysokker et par ganger og finner dem ubehagelige, spesielt på lengere flighter. Er det ikke bare av og til å trampe takten till til bra musikk man har med seg så er effekten bedre enn strømpene?

Har prøvd spesielle flysokker et par ganger og finner dem ubehagelige, spesielt på lengere flighter. Er det ikke bare av og til å trampe takten till til bra musikk man har med seg så er effekten bedre enn strømpene?

Nå er det jo gjerne på lengre flighter den type utstyr er anbefalt. Selv prøver jeg å bruke dem på dagflighter, siden man da ofte sitter med bena ned. På korte flyvninger og nattreiser i C dropper jeg disse.

Glemt disse strømpene ja, de er et must for min del, slipper å bli så veldig sliten i føtene
ikke bare når man sitter i ro mens også når går fram å tilbake på betong hele dagen.

Back