Sverger til Etymotics for reise. Hjemme har jeg Stax Lambda Pro, de er særdeles upassende til reise.Hvilke har du da? Mine er KEF M500, og det er faktisk et av de beste headsettene jeg har hørt. Sterkt undervurderte i headphone verden og veldig mye rimeligere enn f.eks Audeze og disse.
Da jeg var på det mest besatte dro jeg på besøk til en annen gærning som hadde brukt flere måneder på å lytte seg frem til riktig vei på strømstøpslene for alle sine komponenter. Jeg hadde med voltmeter og kunne raskt bekrefte at han faktisk hadde funnet den optimale kombinasjonen.Jeg selger dyre lydanlegg og en av greiene mine er at unasett hva slags anlegg som "står der" så kan jeg alltid forbedre det litt. Og sånn sett tilføre kundene noe ny kunnskap. Derfor har jeg alltid litt ymse remedier i sekken til formålet.
Har du høy jitter er kabelen feilkonstruert, noe annet kan ikke påvirke lyden via USB.... men da må også komponenten som mottar signalet være dårlig konstruert for ikke å fikse dette. Riktig konstruerte USB-kabler trenger ikke være dyrt.*3 - påstår ikke at en USB kabel 'må' koste 2500,-. Men det er forskjell på kabel a og kabel b
Noe av det morsomste jeg har sett på Amazon.com er anmeldelsene av en kabel fra Denon. Det er ikke måte på hva den får til.
http://www.amazon.com/Denon-AKDL1-D...p/B000I1X6PM/ref=cm_cr_pr_product_top?ie=UTF8