Hva heter SAS egentligen?

Jeg så hos Luftfartstilsynet når jeg sjekket, og de sier at de fremdeles heter Scan. ai med system bak navnet...

Mer a forklare altsa:

1. Altsa alle danskbaserte CR9, norskbaserte 734, svenskbaserte MD-82 og danskbaserte 343 tillhor til detsamme operator, og operatoren er ingen juridisk person?

2. Konsortiet er svensk eller multinational? Har det noen hovedkontor / seat?

3. Hva SAS AB er registrert? Hovedkontor star i Solna, er det ogsa juridisk hovedkontor eller er det Stockholm eller Arlandastad?

Mer a forklare altsa:

1. Altsa alle danskbaserte CR9, norskbaserte 734, svenskbaserte MD-82 og danskbaserte 343 tillhor til detsamme operator, og operatoren er ingen juridisk person?

2. Konsortiet er svensk eller multinational? Har det noen hovedkontor / seat?

3. Hva SAS AB er registrert? Hovedkontor star i Solna, er det ogsa juridisk hovedkontor eller er det Stockholm eller Arlandastad?

1. Om man ska utgå från vad SAS skriver är det så.
2. Bolaget måste ju vara registrerat någonstans och rimligtvis är det registerat i Sverige.
3. SAS AB är registrerat i Stockholm som jag förstår det. Huvudsäte och orten man är registerad på tror jag inte behöver vara samma.

CK, kan ikke du gi oss fasiten nå? Hva heter SAS egentlig? Og lurer du selv, så spør Sjefen. ;)

Huvudsäte och orten man är registerad på tror jag inte behöver vara samma.

Sant, slik SWISS är registrerad i Basel, trots att huvudkontor finns i Saint-Louis-la-Chaussee pa franska jorden.

Scandinavian Airlines System er svar til min spørsmål isåfall, visste ikke tidigere at operator er ikke juridisk person...

Back