• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hva gjør man ikke for å tjene penger?

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
Hva gjør man ikke for å tjene penger?

Måtte le når jeg ved besøk på Ryanair sine sider fikk se en rød reklame for noen andre i bransjen :p

Ryanair_side_2012-02.jpg

Re: Hva gjør man ikke for å tjene penger?

Fantastisk! :colgate:

Måtte sjekke, og fikk opp samme annonsen selv. Lurer på hvordan O'Leary forklarer denne? Veldedighet?

Haha, herlig!!

Innimellom forbanner jeg AdBlock i Firefox, da jeg går glipp av slik morro, men så går det over ganske kjapt..
Ikke at jeg frekventerer FR sine nettsider så ofte, siden jeg får litt angst av alt som skal til for å få kjøp billetten. Uansett takk for god underholdning!

Haha, herlig!!

Innimellom forbanner jeg AdBlock i Firefox, da jeg går glipp av slik morro, men så går det over ganske kjapt..
Ikke at jeg frekventerer FR sine nettsider så ofte, siden jeg får litt angst av alt som skal til for å få kjøp billetten. Uansett takk for god underholdning!

For oss som smører med Mac er FR mye lettere enn SAS ;)

Morsomt, morsomt.

Svært sjeldent jeg er innom sidene må etter ha klikket litt fram og tilbake ser jeg at jeg bør sjekke litt oftere. Det er ganske underholdene å forsøke å lese tekst som har blitt til via Google Translate :)
Fantastisk

For oss som smører med Mac er FR mye lettere enn SAS ;)

Selvom FR også gør hvad de kan for at skræmme kunderne væk med deres voldsomt irriterende CAPTCHA når man skal bestille.

Men i det mindste får deres website ikke browseren til at crashe eller andre mærkelige ting. Her er det bare FR's helt vanlige forsøg på at gøre livet besværligt for deres kunder ;)

Var det noen som sa Google translate - sjekk det røde merket nede til høyre

Ryanair_reklame_2012-02.jpg

Merkelig at de fortsatt kan skryte om "Best punktlighet" når de havnet på 15. plass i Europa for 2011, best blandt flyselskap som heter "Ryanair"? Men SAS er ikke så langt etter og skryter jo om det samme etter å ha havnet på 8. plass.

Ikke bare Norwegian reklame som Ryanair har på siden sin, jeg har også sett reklamer for Air France og Qatar Airways.

Denne er ikke fullt så morsom, men kanskje heller litt skummel. I 2003 hadde SAS reklamer på nettaviser hvor et SAS-fly "fløy" over siden. Jeg tok denne skjermprinten...

skummelt.jpg

Spørs om supersaver var litt uheldig med denne :p

Attachments

• spanair.jpg
    spanair.jpg
    41.4 KB · Views: 559

... og en Norwegian ned til høyre Cedlind

Må snart skru av adblock her ser jeg.

Back