T Thomas ScanFlyer Rusty 8 Jun 2006 #1 Hva gjør en A340 i FL350 når... Snur! Ble ett par runder i holding over OSL.. :up: Mobilkamera uten merkbar zoom, tatt fra broa på gate 23
Hva gjør en A340 i FL350 når... Snur! Ble ett par runder i holding over OSL.. :up: Mobilkamera uten merkbar zoom, tatt fra broa på gate 23
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 8 Jun 2006 #2 Replying to Topic 'Hva gjør en A340 i FL350 når...' :up:
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 8 Jun 2006 #3 Replying to Topic 'Hva gjør en A340 i FL350 når...' Hvordan vet du det var'en 340 a Thomas? :spin:
T Thomas ScanFlyer Rusty 8 Jun 2006 #4 Replying to Topic 'Hva gjør en A340 i FL350 når...' I det jeg så rett opp på den så det ut som den hadde 4 striper, og kan ikke tenke meg at det kan være noe annet. Men kan du bekrefte/avkrefte så please.. :devot:
Replying to Topic 'Hva gjør en A340 i FL350 når...' I det jeg så rett opp på den så det ut som den hadde 4 striper, og kan ikke tenke meg at det kan være noe annet. Men kan du bekrefte/avkrefte så please.. :devot:
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 8 Jun 2006 #5 Replying to Topic 'Hva gjør en A340 i FL350 når...' Det var våre russiske bjørnevenner Vi ble plutselig observante på dette merkelige der oppe, gikk ut på terrassen og så opp og angrer SÅÅÅÅ på at jeg ikke har kjøpt kamera litt tidligere :mol Den tok faktisk et par runder der oppe, og det var vakkert og se på i og med at himmelen/bakgrunnen var så å si HELT tindrende blå og vakker.... Og om du så 4 striper? Hmmm, en IL86/96 da sikkert En nyyyydelig skapning det og........vært her har den og (IL86) :nor
Replying to Topic 'Hva gjør en A340 i FL350 når...' Det var våre russiske bjørnevenner Vi ble plutselig observante på dette merkelige der oppe, gikk ut på terrassen og så opp og angrer SÅÅÅÅ på at jeg ikke har kjøpt kamera litt tidligere :mol Den tok faktisk et par runder der oppe, og det var vakkert og se på i og med at himmelen/bakgrunnen var så å si HELT tindrende blå og vakker.... Og om du så 4 striper? Hmmm, en IL86/96 da sikkert En nyyyydelig skapning det og........vært her har den og (IL86) :nor
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 8 Jun 2006 #6 Replying to Topic 'Hva gjør en A340 i FL350 når...' Er vel ikke hver dag pilotene kan se sin egen contrail så godt som dette.
Replying to Topic 'Hva gjør en A340 i FL350 når...' Er vel ikke hver dag pilotene kan se sin egen contrail så godt som dette.