Re: Hva er på din "bucket list"?
Ikke så mye, men denne kunne vært gøy...
http://www.superconstellation.org/
Ikke så mye, men denne kunne vært gøy...
http://www.superconstellation.org/
Følger ikke Grizzly chewing tobacco også med i pakken?Vi snakker pakkeløsning
Følger ikke Grizzly chewing tobacco også med i pakken?
Forøvrig litt interessant å lese at flere ønsker å oppleve Lufthansa og Thai sine bakkeprodukter for første klasse, men ingen nevner Air France som er bedre![]()
Hva er bedre med den? Jeg synes den virker ganske lik som Lufthansa sin (personlig assistent, bra restaurant, limoservice, bra drikkevarer osv). Men uavhengig av det, har sett mye negativ omtale om La Première i luften, og synes vel at stort sett hele SkyTeam er rimelig lite inspirerende. Listen er ikke ferdigskrevet, men AF er foreløpig et stykke unna.Forøvrig litt interessant å lese at flere ønsker å oppleve Lufthansa og Thai sine bakkeprodukter for første klasse, men ingen nevner Air France som er bedre![]()
For den er nemlig øverst på smørbrødlisten minKommer det nye La Première promos slik det gjorde i Juni ryker jeg nok på en smell der.
Ellers har jeg tilgode å sitte på loftet i en 747, samt FCT på FRA.
Hva er bedre med den? Jeg synes den virker ganske lik som Lufthansa sin (personlig assistent, bra restaurant, limoservice, bra drikkevarer osv). Men uavhengig av det, har sett mye negativ omtale om La Premi�re i luften, og synes vel at stort sett hele SkyTeam er rimelig lite inspirerende. Listen er ikke ferdigskrevet, men AF er forel�pig et stykke unna.
Selv om jeg ikke ville laget de listene som han hadde tror jeg nesten jeg har flere treff enn ham på listene han har. :musikk
Her er min liste:
TING JEG HAR GJENNOMFØRT:
Besøke Svalbard
Besøke USA
Besøke Nordkapp
Fløyet B747
Besøke alle Norges fylker
Reise med Hurtigruten (Kirkenes - Bergen)
TING JEG DRØMMER OM MEN IKKE ER GJENNOMFØRT:
Fly A380
Klappsete
Baksete på jetjager
Norge Rundt biletten
Jorden rundt
Reise til Alaska
Se en VM finale i fotball
Reise innom alle norges trafikkflyplasser
Besøke alle norges kommuner
Todo-listen er lang, men topp fem:
-Teheran
-Tel Aviv
-Britiske Jomfruøyer
-Buenos Aires
-Tanzania
Vi får se, da vettu![]()
Skal du også en tur innom USA må du huske på å ta disse i riktig rekkefølge.Todo-listen er lang, men topp fem:
-Teheran
-Tel Aviv
Av nysgjerrighet, kvifor Britiske Jomfruøyer? Har vore der to gonger, og sjølv om det sjølvsagt er fint der så klarar eg ikkje å sjå noko grunn til å ha den på ei bucketliste?![]()
Lurer også på hva som er så spesielt med BWI.. i forhold til alle andre øyer i Karibien.
Skal du også en tur innom USA må du huske på å ta disse i riktig rekkefølge.![]()
Jeg blandet visst sammen BVI og BWI. Har uansett vært mange steder i Karibien hvor man er sikker på å ikke treffe på russere: San Blas, Los Roques og øyer sørover Colombia for eksempel. Los Roques passer på en bucket-liste.Hehe.. Nei BWI er vel egentlig bare et symbol for Karibien. Men jeg har lest fine ting om øyene og atmosfæren fremstår som passe for meg. Virker ikke overbelastet med rike russere og deres likesinnede.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.