Hva er på din "bucket list"?

Re: Hva er på din "bucket list"?

Jeg blandet visst sammen BVI og BWI. Har uansett vært mange steder i Karibien hvor man er sikker på å ikke treffe på russere: San Blas, Los Roques og øyer sørover Colombia for eksempel. Los Roques passer på en bucket-liste.

Ja, jomfru med W er vel i overkant eksotisk. Har mange mål i Karibien på blokka, men av en eller annen grunn har disse øyene festet seg.

Folk må vel få lov til å ha akkurat hva de selv ønsker på sin egen "bucket list". ;) Det kan jo være høyst personlige årsaker til at listen blir som den blir.

Folk må vel få lov til å ha akkurat hva de selv ønsker på sin egen "bucket list". ;) Det kan jo være høyst personlige årsaker til at listen blir som den blir.
Selvsagt, men det er vel også lov å spørre for noen kan jo ha funnet gode grunner til å dra et sted som andre enda ikke vet om. Det er mange her som er på stadig leting etter nye fine desitinasjoner som kan tilby noe man ikke har opplevd før.

Det var ikkje meint som kritikk eller å få han vekk frå tanken som gjorde at eg spurte, det var rein nysgjerrighet :)

Kunne henda han hadde funne eit eller anna kult som eg ikkje fann der, eller hadde ein eller anna kul backstory om kvifor akkurat BWI.

Er det feil å føre opp en person i den lokale Nespressobutikken på ToDo listen sin? Eller bucket listen, om du vil.

Er det feil å føre opp en person i den lokale Nespressobutikken på ToDo listen sin? Eller bucket listen, om du vil.

Hvem har vel ikke krysset av på "flyvertinne"?

(I sin tid som fri og frank)

Feil nei, men et spørsmål: Er det en bestemt person eller bare generelt noen som jobber i en Nespresso-butikk? Om det er det siste vil jeg vel si det må være - vel - sært.

1. Bora Bora
2. Backpacking i sydøst Asia
3. BA F
4. LH F
5. ANA F
6. JAL F

For tiden strander det mest på det tidsmessige mulighetsrommet.
Har poeng nok til 2 Asia turer og en India subkontinentet i F med oneworld og 2 til hvor som helst med StarAlliance i F.

min bucket list

-apartaments på Etihad
-reise til Hawaii
-A380
-F LH
-F SQ
-backpacking i Sør-Amerika

Feil nei, men et spørsmål: Er det en bestemt person eller bare generelt noen som jobber i en Nespresso-butikk? Om det er det siste vil jeg vel si det må være - vel - sært.

Jeg er nokså spesifikk, ja

min bucket list

-apartaments på Etihad
-reise til Hawaii
-A380
-F LH
-F SQ
-backpacking i Sør-Amerika
Apartment hos Etihad og F hos SQ har jeg ikke prøvd, men de ligger lavt på mine lister. Har gjort unna de andre her.

Håper folk klarer realisere noe av listene sine og at det ikke bare blir med drømmene.

Jeg er nokså spesifikk, ja

Det blir mye Nespresso da?

attachment.php

Mitt mål er å besøke alle statshovedstedene i USA. Er på 9 + DC for øyeblikket. Har en god jobb å gjøre. Antar at Juneau, Alaska kan bli den mest vriene.

Mitt mål er å besøke alle statshovedstedene i USA. Er på 9 + DC for øyeblikket. Har en god jobb å gjøre. Antar at Juneau, Alaska kan bli den mest vriene.
Ikke vanskeligere enn at jeg fant flybilletter t/r fra Seattle til 2 200 kroner en vilkårlig dag i mars, tar 2,5 timer.

Men man har kanskje mer lyst til å dra til f.eks. Anchorage om man skal til Alaska.

Back