Hva er dine "flymål" for neste år? (2011) :)

Re: Hva er dine "flymål" for neste år? :)

Det klareste målet for 2012 er å fly AMS-MIA med the queen of the skys.
MD11 med KLM

Kan vi ikke få den Breitlingen til Norge... Vi har vel nok folk på forumet til å fylle den opp på klassetur...

2011:

Tur til Asia i første klasse, oppnå EBG-status, en helikoptertur hadde vel vært gøy å prøve og? :)

Tur til Asia i første klasse er gjennomført, men har to reiser igjen til samme region i samme klasse senere i år...

EBG fikk jeg i februar, deretter kom FBG og SEN...

Helikoptertur har jeg fremdeles tilgode å prøve... Men har fremdeles litt tid på meg til å få det gjort... :)

MD11 og en ny tur i A380, pluss gjerne en IC tur østover..men ellers tar jeg det som kommer :)

Rimelig lave mål her i gården - ferie for første gang på over 2 år - helst i syd Italia (som faktisk ikke har mye fly muligheter - Calabria har meget få forbindelser - en gang i uken med Air Berlin og en SN Brussels flight jeg ikke finner samt risiko sport med Ryanair forbindelse via Stansted....

Ganske høye mål for 2012 sesongen :) Det kan se ut til at man får en senvintertur til SIN-MNL-KUL på BIZ(flyer)klasse på iallefall de lengste strekkene :)

Norwegian Boeing 787 Dreamliner og Singapore Airlines Airbus A380 (Eneste Boeing- og Airbus-jet'ene jeg ikke har prøvd så langt).

Maalet for innevaerende aar er aa faa seg en tur med ANAs 787

Mine mål for 2012:

fATPL(leser som en galen nå!), CPL, ME, IR :)

(.......) halehjulsutsjekk (......) Og om tiden strekker til, kanskje akroutsjekk.

In progress... :fly

Målet for neste år blir vel egentlig bare å fortsette med dette. ^_^

Bump - åssen er ståa 1 mnd før årsslutt?
Ingen helikoptertur, overføres til 2012.
Ingen IC-tur, overføres til 2012.
Var litt humpete og bedritent vær her om dagen, mens jeg satt på j/s, men jeg vil gjerne føre opp og kalle ett nytt "mål" - eller mer spesifikt: en drøm - oppfyllt.

Nemlig å få se blafrende aktivt nordlys, melkeveien, stjernehimmelen og til og med stjerneskudd fra et helt neddimma flight deck. Det er sånne ting du ikke kan planlegge eller betale for.

Jeg var jo nært å få flydd småfly over Lofoten, men helsa satte en stopper for det. Ellers kunne jo det vært et høydepunkt.

Bump - åssen er ståa 1 mnd før årsslutt?
Ingen helikoptertur, overføres til 2012.
Ingen IC-tur, overføres til 2012.
Var litt humpete og bedritent vær her om dagen, mens jeg satt på j/s, men jeg vil gjerne føre opp og kalle ett nytt "mål" - eller mer spesifikt: en drøm - oppfyllt.

Nemlig å få se blafrende aktivt nordlys, melkeveien, stjernehimmelen og til og med stjerneskudd fra et helt neddimma flight deck. Det er sånne ting du ikke kan planlegge eller betale for.

Jeg var jo nært å få flydd småfly over Lofoten, men helsa satte en stopper for det. Ellers kunne jo det vært et høydepunkt.

Høres bra ut :)
Helsa ? Du er jo bare ungdommen :)

Her har det vært nesten full uttelling;
Biman Bangladesh DC-10, Nepal Airlines 757, ANA 787 Dreamliner, Breitlinger Super Constellation, Eastern Airlines DC-7 (inkl. 3-motors 'nødlanding'), mens betalt billett med DL 767-400 og KL MD-11 til Miami ble byttet ut med LH og A380 i siste liten.

Faen Eirik - jeg blir kvalm .... Jeg tror jeg må begynne å satse litt mer på MegaMillions.... ?:lol:

Ikke så ille; litt kampanjebilletter, USAir Miles, kreative venner og planlegging, og vips; så får en det til :)
(samt tid til overs i de rette periodene, selvfølgelig)

Få være så heldig å få min første tur :love i et helikopter :skep :70:

.......har ikke gitt opp, er jo enda en måned igjen å få en båreplass i Luftambulansetjenesten ANS sine helikoptre ;) :-)

Men står over noen ønsker for tjuetolv ............

Attachments

• DSCF3123-16x9.jpg
    DSCF3123-16x9.jpg
    21.1 KB · Views: 75
  • IMG_8334_1.jpg
    IMG_8334_1.jpg
    72.3 KB · Views: 77
Re: Hva er dine "flymål" for neste år? (2011) :)

mod-note
2011 nærmer seg slutten, og noen har allerede begynt å drømme om 2012.
Oppsummering av 2011 kan fortsettes her, så kan man komme med ønsker for 2012 i denne tråden

- Martin :)

.......har ikke gitt opp, er jo enda en måned igjen å få en båreplass i Luftambulansetjenesten ANS sine helikoptre ;) :-)

Men står over noen ønsker for tjuetolv ............

Du, det du ikke har gjort i år det fortsettes til neste år jo!! :)

1.Fly litt mer i NRFK, kanskje en tur til vestlandet og sunnmøre, fly selv til møter og kurs i Stavanger.
2.Kanskje være med noen andre og kjøpe et småfly.
3.Fly OSL-EWR-OSL med SAS.
4.Asia rundt på 1.klasse.
5.Enten en RTW med SQ, eller RTW med *A på 1.kl.
6.Ellers minst mulig ruteflyging i Norge, og færrest mulig helikopterturer.

1. Gjort to ganger
2. Utsatt til 2012, men planleggingen har kommet videre med bl.a. prosjektering av stripe
3. Utsatt til 2012 og da med CT
4. Gjort to ganger
5. Ble to ganger 4 i stedet
6. Dette må være utført med glans, et rolig år!

Back